FTC;Gazprom;szponzor;Macron;

Megjelent az új szponzor a FTC-nél, de nem a Gazprom az

A magyar parfümmárka három évre kötelezi el magát a zöld-fehérek mellett.

Új mezszponzora van a labdarúgó NB I-ben címvédő Ferencvárosnak: a SUPERZ. Budapest és a SPORTFIVE Hungary Kft. által kötött megállapodás értelmében a magyar parfümmárka három évre kötelezi el magát a zöld-fehérek mellett.

A klub szerdai közleménye szerint idén júliustól a mezek hasi oldalán lesz látható a SUPERZ. Budapest logója, az új mezszponzor július 23-án, a Bajnokok Ligája selejtezőjének első mérkőzésén debütál, a Ferencváros a walesi The New Saints FC vagy a montenegrói FK Decic csapatával mérkőzik meg a második fordulóban.

A Ferencváros hétfőn mutatta be 2024/25-ös mezét, amelyre egy nagy kampányt is felhúzott. A közösségi médiában sorra bukkantak fel ismert személyek (politikusok, színészek, televíziós szakemberek, korábbi labdarúgók), akik az új mezükkel büszkélkednek.

A csapat mezbemutatásával egyidejűleg kiderült, hogy a játékosok mostantól a Nike helyett a Macron felszerelését viselik, amelyen továbbra is a Telekom logója szerepet, így valószínűleg nem sikerült megállapodnia az orosz Gazprommal.

2024 áprilisában röppent fel a hír, hogy az FTC következő szponzora az orosz állami földgázóriás lehet, amellyel a német másodosztálybeli Schalke 04 FC szerződést bontott, miután Vlagyimir Putyin elnök parancsára az orosz hadsereg 2022. február 24-én lerohanta Ukrajnát. Cseh Katalin, a Momentum volt EP-képviselője a botrány nyomán levélben szólította fel az UEFA-t, hogy ne engedje szerződni a Gazpromot az FTC-vel,