Előző
Következő
új cikk

Belföld

Megint pofára esett a TV2

Népszava|2017. ápr 19. 10:38
[A+ A-]

A CÖF néhány prominense. FOTÓ: Népszava

Nem is létezett olyan nyilvánosan közzétett CÖF-közlemény, mint amire hivatkozva a Tv2 nekiment a hétvégén több független szerkesztőségnek – írja a HVG.

A CÖF a hvg.hu kérdésére kénytelen volt elismerni, hogy a közleményt, amely leleplezte, hogy egyes szerkesztőségek kapcsolatban állnak az ördöggel, vagyis Soros Györggyel, valójában nem tették közzé, azt közvetlenül küldték el Andy Vajna állami pénzen megvásárolt tv-jébe. A húsvéti hosszú hétvégén a csatorna független médiumok szerkesztőségeit reagáltatta a hírre „Támad a Soros médiabirodalom” című összeállításában, bár az eredeti közlemény sem a lap szerkesztőségébe, sem az MTI anyagaiba nem került be, ugyanakkor a reagálásokat a kormánypárti média más szerkesztőségei ellenőrzés nélkül átvették.

Vagyis a CÖF feltalálta a nyilvános közzététel nélküli „közleményt”, amelyet jelen állás szerint egyetlen címzett kapott meg (ezt amúgy magyarul levélnek/utasításnak inkább hívják) – fogalmaz a hvg.hu.

Lájkoljon minket a Facebook-on is!