Előző
Következő
új cikk

Népszava Anno

Olcsó lesz a kampány?

Népszava-összeállítás|2017. máj 19. 10:00
[A+ A-]

A Fidesz szerint nem kellene behatárolni a hirdetési hordozóeszközök, például az óriásplakát használatát

A pártok kivéreztek a tavaszi választási kampányban, az ország pedig tele lett szeméttel a kiragasztott plakátoktól. Ezért a szocialisták a novemberben tartandó önkormányzati választások előtt önkorlátozásra kérik fel a többi pártot.

így a választási kampány időtartama a tavaszi hatvan helyett 35 nap lehet, az országos reklám a tévében és a rádióban ennél is rövidebb, mindössze kéthetes. Valószínűleg abban is sikerül megegyezniük, hogy a félperces villámreklámok mellett naponta három hosszabb, néhány perces bemutatkozó filmet vetít a televízió. Ezek sorrendjét sorsolással állapítják meg, s azok a pártok élhetnek ezzel a lehetőséggel, amelyek a listás helyek legalább felében képesek jelöltet állítani.

A megállapodásnak természetesen nincs kötelező ereje - mondotta Máté László -, az MSZP a nyilvánosságban bízik. A teljes összhang egyelőre hiányzik a pártok között. Az SZDSZ és a Fidesz szerint nem kellene behatárolni a hirdetési hordozóeszközök, például az óriásplakát használatát. Csintalan Sándor kampányfőnök szerint az sem biztos, hogy a reklámfajták mindenkinek ugyanannyiba kerülnek. Utalt a Fidesz és az óriásplakátok piacának 40 százalékát uraló Mahir közti különleges kapcsolatra.

Népszava 1994. szeptember 15.

Lájkoljon minket a Facebook-on is!