Bulvár;divat;

2013-12-10 16:18:00

Harminc év után újra Magyarországon egy régi prémium márka

Több évtized elteltével ismét elérhető Magyarországon a német Laurél prémium divatmárka, amelyet Wolfgang és Margaretha Ley az Escada csoport tagjaként álmodott meg1978-ban. A legújabb, 2014-es kollekció darabjait Schaller Marianna divatszakértő és Rákóczi Feri rádiós műsorvezető mutatta be a Marianna Boutique-ban egy, a márkához illő exkluzív divatbemutatón. 

A legendás márka 2014-es darabjait a Marianna Boutique-ban mutatták be. A legendás márkát 1978-ban alapították, és rövid ideig hazánkban, a Luxus Áruházban is megtalálható volt.

„Huszonnyolc esztendeig voltam a Luxus Áruház osztályvezetője, ahol nagyon kedvelt márka volt már akkor a Laurél, amely ma már egy nemzetközileg elismert prémium márka Németországból, s a világ szinte összes nagyvárosában megtalálható. Ezért döntöttünk úgy, hogy Magyarországon elsőként visszahozzuk a hazai piacra” – mondta Schaller Marianna, aki szerint a merész, modern stílus, a kozmopolita és kortárs, mégis sugárzóan nőies darabok a magyar nőkhöz is egyre közelebb állnak. „A 2014-es kollekcióból jól látszik, hogy a Laurélt a luxus, a finom anyagok, a szokatlan nyomások és elegáns megoldások jellemzik. Tökéletesen tükrözik a mai független nő filozófiáját” – tette hozzá a divatszakember.

A bemutatón debütáló márka mellett a divatvilágot szintén erősen meghatározó Pierre Cardin divatház vagy a BettyBarclay márka jövő évi szettjei is bemutatkoztak. 2014 talán legfurcsább divathóbortja lesz, hogy a férfiak legjobb kiegészítője a zoknijuk lehet. Míg eddig divatbűnténynek számított, ha kilátszott a nadrág alól, addig jövőre szinte kötelező lesz megvillantani az ing színével teljesen harmonizáló zoknikat. Schaller Mariannától azt is megtudtuk, hogy továbbra is bátran viselhet mindenki korra és nemre való tekintet nélkül színeket. Jelenleg a legtrendibb színkombináció a királykék és a kiwi zöld, de a curry színű holmik is meghatározóak.