Szerintem;CBA;

2015-05-20 08:25:00

Tisztelt Főszerkesztő Úr!

A Népszava szombati számában megjelent írásukat illetően alapvetően sajnálatosnak tartom azt, hogy a cikk azt sugalmazza, mintha az átmárkázással kapcsolatos lépésünk azért következett volna be, mivel a CBA márkával bármilyen probléma lenne. Büszkék vagyunk továbbra is a CBA márkára, nem engedjük, hogy az nemtelen politikai támadások célpontjává váljon. A CBA 1992 óta sikeresen működő magyarországi üzletlánc, amely több száz családi, kis- és közepes méretű vállalkozást foglal magában, és amely folyamatosan azon dolgozik, hogy a vásárlók számára a legjobb színvonalú szolgáltatást tudja biztosítani.

Számunkra mindhárom márkánk - CBA, CBA Cent, Príma - egyformán nagyon fontos, a jövőben is minden üzlettípusunk esetében azon fogunk dolgozni, hogy az oda betérők mindig elégedettek legyenek. A Príma márkánk ismertségét tovább szeretnénk növelni, ebből fakadóan döntöttünk a részbeni átmárkázás mellett. Egyáltalán nem számít rendhagyónak az a gyakorlat, hogy egy üzletlánc a boltjait több márkanév alatt működteti, ezzel biztosítva az egyes boltkategóriák megkülönböztetését. A magyarországi piacon a Tengelmann-csoport is ezzel a gyakorlattal élt, amikor a diszkontüzleteit Plus, a prémium boltjait pedig Kaiser’s márkanév alatt működtette.