Szerintem;Tarlós István;Vitézy Dávid;BKK;

2016-04-28 08:28:00

Tarlós

A főpolgármester egyre inkább elszabadult hajóágyúként viselkedik. Úgy tűnik, ő a fővárosi fairtók élharcosa, a Római parttal kapcsolatban is kijelentette: ott semmi sem marad úgy, ahogyan volt, mivel piszkos, rendezetlen és nem alkalmas kulturált pihenésre. Én ezt nem tapasztaltam, bár a sörözők számát én is sokallom, ám azt látom, hogy akik ott sétálnak és esznek-isznak – jól érzik magukat. A főpolgár ragaszkodik a mobilgát parti nyomvonalához, ami egyértelműen a nem teljesen legálisan épített lakóházak árvízvédelmét szolgálná. A víz menti telkeken ugyanis csak csónakházakat és nyaralókat lehetett volna építeni, ám e házak valahogy mégsem azok. A pincéket áradás előtt vízzel fel kell tölteni, hogy a talajvíz fel ne nyomja az épületeket. Nos, ezek tulajdonosait akarja védeni Tarlós úr. Még visszatetszőbb működésében az a támadás, melyet az utóbbi napokban engedett meg magának, Vitézy Dávid ellen. Korábban nekem is fenntartásaim voltak a BKK volt vezetőjével kapcsolatban, aki családi kapcsolatai révén kapott magas pozíciót, ám teljesítménye felülmúlta várakozásaimat. Nemcsak bevezette a Futár-rendszert és több más közlekedés-szervezési újítást, hanem tetszett az higgadtság is, amellyel Tarlós támadására reagál. Komoly emberre vall, ahogy az is, hogy képes volt látszólagos sértettség nélkül tudomásul venni leváltását, és átállni egy egészen más munkakörre. Tarlós viszont utólag, minden apropó nélkül ment neki Vitézynek, válogatott gorombaságokkal illetve őt, aki jobb szakember, mint ő. Persze, a Fidesz-körüli urak kudarcok esetén mindig a múltat hánytorgatják fel (lásd az elmúlt nyolc évezést – e gyakorlat ma is általános). A főpolgármester utóbbi megnyilvánulásai szinte kizárólag vélt és valós ellenfelei aprításáról, továbbá a társadalommal nem egyeztetett programok erőltetéséről szólnak, legutóbb éppen a kerékpárosokra támadt. A 3-as metró felújítását sem sikerült úgy előkészíteni, hogy az a kitűzött határidőre meg is valósuljon. Emellett jeleskedik a főváros javainak elkótyavetyélésében, az iskolák és kórházak után most a tömegközlekedés elemeit, a HÉV-et, az autóbusz üzemágat igyekszik az állam kezére játszani, az önkormányzat a reális ellenértékét sem kapná meg. Úgy tűnik, nemcsak azt érzi, hogy nem képes felnőni vállalt feladatához, hanem azt is, hogy megrendült a kormányfő bizalma benne. E lépésekkel talán azt próbálja visszaszerezni? Biztos, hogy ilyen vezetőre van szükségünk?