karácsony;reklámok;klipek;

2017-11-10 10:43:00

A barátság tesz a korlátokra - Itt a várható "győztes" karácsonyi klip

A hirdetési ügynökségek már javában belehúztak az idei karácsonyi "versenybe", a várakozások szerint az idei szezonban rekordbevételre számítanak - írja a BBC. A Reklám Egyesület jelzése szerint a versengés intenzív, különösen a kiskereskedelmi szektorban. A  hirdetésekre fordított kiadások mindössze hét év alatt közel 40% -ot ugrottak.

A beszámoló szerint mint évek óta már, idén is kíváncsian várták a John Lewis áruház karácsonyi reklámját. A héten elindított kampányban a történeten   - egy kisfiú és egy képzeletbeli szörny találkozása - keresztül fontos üzenet is érkezik: a "más", ha ijesztő gúnyában is van, vagy épp abba öltöztetik, hogy elhitessék velünk, hogy rettegni kell tőle, a legjobb barátoddá is válhat.