Ismét drágul az üzemanyag, nem is kevéssel

Publikálás dátuma
2018.05.14. 17:58
Népszava fotó

Emeli bruttó 7 forinttal a 95-ös benzin és bruttó 8 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt. - értesült az MTI piaci forrásokból hétfőn. Az emeléssel a benzin literenkénti átlagára 388 forintra nő, a gázolajé pedig 397 forintra emelkedik.  Az üzemanyagok ára legutóbb egy hete változott, akkor a 95-ös benzin bruttó 3 forinttal, a gázolaj bruttó 2 forinttal drágult, a benzin literenkénti átlagára 381 forintra, a gázolajé pedig 389 forintra nőtt. Az autósok 50 forintos különbséget is tapasztalhatnak a töltőállomások árai között. A benzin ára 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

Szerző

Budapest új imázsfilmje ( Jártak-e filmesek a Blahán? )

Publikálás dátuma
2018.05.14. 16:52
Forrás: imázsfilm/Youtube
2018. május 15-től a Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi, Budapest fókuszú kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség - informáltak az állami csatornák, köztük az MTI.

A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára. Szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. A megújuló arculat a Budapest Európa fűszere - "Spice of Europe" - koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és virágzó divatot - írja a Magyar Turisztikai Ügynökség.

lásd még: Orbán Ráhel a kiválasztott  és Juhász Péter: kaptam egy érdekes videófelvételt Orbán Ráhelről

Az imázsfilm:  

Szerző

Budapest új imázsfilmje ( Jártak-e filmesek a Blahán? )

Publikálás dátuma
2018.05.14. 16:52
Forrás: imázsfilm/Youtube
2018. május 15-től a Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi, Budapest fókuszú kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség - informáltak az állami csatornák, köztük az MTI.

A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára. Szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. A megújuló arculat a Budapest Európa fűszere - "Spice of Europe" - koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és virágzó divatot - írja a Magyar Turisztikai Ügynökség.

lásd még: Orbán Ráhel a kiválasztott  és Juhász Péter: kaptam egy érdekes videófelvételt Orbán Ráhelről

Az imázsfilm:  

Szerző