nepszava.hu;
Tunézia;
2019-07-26 21:00:11
Kárigénnyel fordultak azok a korábban Tunéziában rekedt magyarok a Kartago Tours utazási irodához, akiknek műszaki hiba miatt nem szállt fel a gépük. A panaszra az utazási iroda ma válaszolt – írja a HVG.
A Kartago Tours levelében azt írta, őszintén sajnálják a történteket, elnézést kérnek, egyúttal arról tájékoztatják az utasokat, hogy a járatkésés oka a légitársaságtól kapott információ alapján előre nem látható műszaki hiba volt.
Az utazási iroda kiáll amellett, hogy mindent elkövettek, hogy a lehetőségekhez képest az utasok a várakozás ideje alatt megfelelő ellátást és információt kapjanak. Hozzátették, a menetrendváltozásból,
A csoportot hetekkel ezelőtt végül két részletben szállították haza, az egyik csoportnak, 16 órát kellett várakoznia, a másodiknak pedig 26 órát.