2018.09.23

Etető – Nívódíjas magasiskola

Tévedni emberi dolog. Szolgálni pedig a jelek szerint kötelesség

2018.09.08

Bontják a Hír TV logóját a székháznál

Korábban arról szóltak a hírek, hogy összeköltözhetnek az Echo TV-vel.

2018.08.29

Még egy utolsó fricskát kap Simicska

A kormánypárti bulvárlap, a Ripost jövője is bizonytalanná válhat a következő hetek átszervezései nyomán, az Echo Tv profilváltása már el is kezdődött.

2018.08.04

Szikszai Péter: „Lesznek kemény kérdések”

Azután ítélje meg bárki a Hír Tévét, hogy megnézte az adásait, nincs szó az ECHO Tv-vel való összevonásáról, de rivalizálásról sem – mondta a Népszavának adott interjúban Szikszai Péter a csatorna régi-új vezérigazgató-helyettese.

2018.08.02

Hír TV-Echo TV: kapcsolgatunk, kapcsolgatunk?

Meg kell szüntetni a két csatorna párhuzamos struktúráit az új tulajdonosoknak, ha hatékonyan akarják működtetni a rendszert.

2018.02.07

Váltás Mészáros híradójában

Császár Attilát nevezik ki az Echo TV a csatorna híradója megbízott főszerkesztőjének – értesült a 24.hu

2017.12.21

Megbírságolták az Echo tévét

Félmillió forintos bírságot szabott ki az Echo TV médiaszolgáltatójára a csatorna egyik szeptember végi műsora miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa - áll az NMHH közleményben.

2017.12.07

Orbán, amint a "kevert népességű" világ rettenetéről beszél az Echo tévében

Ha feldereng valami dermesztő hasonlóság a történelmi közelmúltból, az nem véletlen. 

2017.12.02

Nem szeretek személyeskedni, főként nem a kollégákkal foglalkozni, még akkor sem, ha esetükben a kolléga szó használatát is erős túlzásnak tartom.

2017.11.18

Rogán Antal mélyre süllyedt a "Mélymagyar" c. műsorban

És azt megfigyelték már, hogy amikor érkeznek a "hurrá-jelentések" épülő, szépülő országunkról, akkor Európai Uniós pénzekről esik szó, amikor meg a csúnya, gonosz Unióról, akkor Brüsszelnek neveztetik? Mintha két külön.

2017.10.26

Kitiltották az Echo TV stábját a Házból

Felfüggesztették az Echo TV három munkatársának belépési lehetőségét az Országház és az Országgyűlés Irodaházának helyiségeibe.

2017.10.18

Az Echo TV-ben viccesnek találták, hogy a KFC-nél összeverték az újságírót

Az Echo TV Sajtóklub című műsorának arcai viccesnek találták, hogy a KFC Király utcai gyorséttermének biztonsági őre összeverte  az Index munkatársát - vette észre a Hvg.hu

2017.06.24

Kukában is guberál az Echo Tv, hogy besározza Czeglédyt

Mészáros Lőrinc propagandatévéjének munkatársai azt állították, bizonyítékokat tüntetnek el a Human Operator irodájánál.

2017.06.08

Hazugság, hogy Botka rendőrt küldött az Echo TV-re

2017. május 11-én jelent meg a baon.hu-n a hír miszerint az MSZP miniszterelnök-jelöltje rendőri intézkedést kért a Mészáros Lőrinc által tulajdonolt hazugsággyár tv-stábjára - írja közleményében az MSZP. 

Neveletlenség

Eljutottunk a neveletlenség végső stádiumába. Gajdics Ottó, a Magyar Idők főszerkesztője az Echo tévé Avangard című műsorában azt mondta: Bangóné Borbély Ildikó szocialista képviselő egy büdös banya, balliberális lotyó

2017.05.31

Kikosarazták az Echo TV-t - Nem sorosozhatnak a CBS-interjúval

A CBS amerikai tévétársaság nem adja el az Echo TV-nek egy Soros Györggyel készült interjú sugárzási jogát, amivel ismét jóízűt sorosozhatott volna a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe kerülő jobboldali csatorna - tudta meg a gyűlöletkeltő propagandából jeles Magyar Idők.

2017.05.14

Az MSZP-s képviselő bojkottálta a köztévét és az Echo TV-t

A jövő évi költségvetés az igazságtalanság és a korrupció költségvetése - mondta Burány Sándor, az MSZP frakcióvezető-helyettese.

2017.05.13

Kidobták az Echo TV-t a városházáról? - Cáfol a rendőrség

A Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság határozottan cáfolja azokat a sajtóhíreket, amelyek szerint 2017.

2017.03.30

Demszky így küldte el az Echo TV riporterét - Videó!

Az Orbán strómanjaként emlegetett Mészáros Lőrinc tulajdonolta Echo TV egy CEU-t támadó riportot forgatott a Közép-európai Egyetem épülete előtt, amikor feltűnt Demszky Gábor volt főpolgármester is a helyszínen.

2017.02.22

Mészáros Lőrinc csapolja a Hír TV-t

Felmondott a Hír Tv Riasztás című műsorának teljes stábja, amely a Mészáros Lőrinchez került Echo Tv-nél folytatja pályafutását - mondta a Magyar Időknek Kisléghi-Nagy Rudolf műsorvezető.

2017.02.20

Mészáros a kétfarkú-elnök Echo TV-s interjúját magyarázza

Nem szól bele a szakmai munkába Mészáros Lőrinc, az Echo Tv tartalmáért a mindenkori szakmai vezető felel, ő hozza meg a műsorokkal kapcsolatos döntéseket, így került be Kovács Gergely, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnöke a csatorna műsorába - írta a hvg.

2017.02.19

Széles Gábor kiakadt az Echo TV-re

Meglehet, Széles Gábor megbánta már a döntését, hogy eladja az Echo TV-t Mészáros Lőrinc érdekeltségének. Az már most biztos, hogy egyes műsorokkal elégedetlen

2017.02.04

Költözik az Echo TV

Várhatóan szeptembertől a fővárosi Angol utcába teszi át székhelyét a decemberben Mészáros Lőrinchez került Echo TV.

2017.01.20

Orbán határidőt szabott az Echo TV-nek?

Orbán Viktor határidőt adott a Mészáros Lőrinc tulajdonába került Exho TV-nek, hogy a Magyar Idők segítségével megverje konkurenseit - írja a valasz.hu a miniszterelnök környezetéből származó információ alapján

2017.01.05

Kirúgták az ismert riportert az Echo TV-től

Folytatódnak a tisztogatások a nemrégiben Mészáros Lőrinc kezébe került Echo TV-nél, a héten a csatorna egyik leghíresebb riporterétől, Kadarkai Endrétől is megváltak - tudta meg a Blikk.

2016.12.16
Németh Péter

A pénz számolva...

Egészen emberi nyilatkozatot adott Mészáros Lőrinc a 444-nek, ráadásul a Hír Tv is vette.

Orbán: a lázadás éve jön

"De nem is vagyok egy átlagember" - replikázott a 444.

2016.12.15

Tisztogatások Mészáros Echo TV-jénél

Tizenöt műsort szüntettek meg az Echo TV-n, több műsorvezetőt, szerkesztőt elbocsátották – értesült lapunk a tévéhez közeli forrásból. 

2016.12.08

Mészárosék beültek az Echo-ba

Feleségét és ügyvédjét is beültette az Echo Tv igazgatótanácsába Mészáros Lőrinc - írta a hvg.hu. 

2016.12.02

Új szakmai igazgató az Echo TV-nél

Máris megkezdődnek a személyi változások az Echo Tv-ben, amelyet a héten adott el az eddigi tulajdonos, Széles Gábor a mostanában médiabefolyást is építő Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó egyik cégnek.

Mészáros Lőrinc megvette az Echo TV-t

Mészáros Lőrinc érdekeltségébe került az Echo Tv, már az adásvételi szerződést is aláírták - derült ki a Magyar Hírlap "Nemzeti erők egyesítése" címmel közölt interjújából, amit a volt tulajdonossal készítettek.

2016.11.07

Emlékezet: ki keresett meg kit a lapeladás ügyében?

Már tárgyal az Echo Tv eladásáról, de csak olyannak adja el a tévét Széles Gábor, aki megőrzi annak szellemiségét - mondta a fideszes vállalkozó saját lapjának, a Magyar Hírlapnak.

2016.11.04

Csillapíthatatlan sajtóétvágy

Rövidesen Liszkay Gábor irányítása alá kerül az Echo Tv is, információink szerint ezt már a hétvégén bejelenthetik. A Lapcomért még nem jelentkeztek be kormányzati körök, ám a hírek szerint a Russmedia lapjaira is rátehetik a kezüket

Liszkay Gáborhoz kerül az Echo Tv?

Egy holnapi Magyar Hírlap interjúban jelenti be Liszkay Gábor, hogy az irányítása alá kerül a Széles Gábor tulajdonolta Echo Tv – értesült lapunk. 

2016.10.26

Mészárosék kezébe kerülhet az Echo TV is

A Mediaworks megvétele után az Echo Tv is Mészáros Lőrinc érdekeltségébe kerülhet - írja a Heti Válasz.

2016.10.21

Megbüntették az Echo TV-t

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a Földelni Jó Kft. megalapozatlanul reklámozta gyógyító, és egészségi szempontból más kedvező  hatásokkal a Geo-Connect Pad és a Geo-Connect Bed termékeket, illetve a Földelni Jó Kft

2016.08.17

Új vezér az Echo tévénél - Bemondóból a legfelső szintre

Farkas Boglárka személyében új vezérigazgatója van Echo Hungária TV Zrt,-nek - tudatta az Echo TV-t működtető társaság az MTI-vel.

2016.06.04

Kiderült, miért lett lapátra téve Szaniszló - Széles Gábor elpletykálta

A milliárdos nagyvállalkozó, Orbán jóbarátja, Echo-Tv  tulajdonosa a közösségi portálon - ahol egyébként ontja a menekültek ( nála persze migránsok) ellen uszító "híreket" -  árulta el az okokat, miért is kellett megválni a csatorna "húzónevétől," ahogy az egyik sokkhatás (Szaniszló-hiány miatt) álló néző minősítette az említett urat.

2016.06.02

Kirúgták Szaniszló Ferencet az Echo TV-ből

Felmondott Szaniszló Ferencnek az Echo TV, az okokat egyelőre nem közölték - tudta meg a Pesti Srácok, amely sikertelenül próbálta elérni az összeesküvés-hívő műsorvezetőt.