2019. július 15.

Nagy Blankának milliós kártérítés is járhat a kormánypárti sajtó rágalomhadjárata miatt

Pert vesztett a Lokál és az Origó is, ellenük bizonyosan indul az eljárás a sérelemdíjért is. A következő a célkeresztben a Ripost.

2019. július 12.

Körömszakadtáig védte a TV2-t a Médiahatóság, aztán a bíróság mindkettőt elkaszálta

Miután az NMHH két döntését is megsemmisítették, most már tényleg szankciókra számíthat a TV2 azért, mert a Sargentini-jelentés napján 11 kormánypárti…

2019. július 09.

Tüntetők szándékos lejáratása miatt fizethet kártérítést az Origo

A TASZ képviselte a demonstrálókat, akiknek úgy használta képét a kormánypárti oldal, mintha leköpködtek volna papokat egy rendezvényen. Az ítélet jogerős.

2019. június 24.

EP-kampány a TV2-n: tízből nyolcszor a Fideszről volt szó

Lényegében csak az RTL Híradó törekedett kiegyensúlyozásra, a kormány és a Fidesz-KDNP üzenetei pedig megkülönböztethetetlenek voltak, mutatta ki a Mérték…

2019. június 18.

Jogerős: hazudott Nagy Blankáról a Lokál, jöhet a helyreigazítás

Hiába fellebbezett a diáktüntetőt lejáratni próbáló kormánypárti lap, a hazugság a Fővárosi Ítélőtábla előtt is hazugság maradt.

2019. június 06.
2019. május 12.

Gyanús időzítés Habony hírgyárában

Noha Orbán csak május 6-án kezdte Webert bírálni, a Habony-féle V4NA már hat nappal korábban elkészítette a paparazzó-fotót a politikus németországi házánál.

2019. május 09.

Pénzükkel szavaznak az olvasók: megállíthatatlanul zuhan a NER-közeli megyei lapok olvasottsága

Az idei első negyedévben még a tavalyi adatokat is sikerült alulmúlniuk, ismét több mint 10 százalékkal esett a kormányközeli helyi lapok olvasottsága.

2019. április 09.

A magyar kormányt dicsérő hírügynökség indult Londonban, Habony Árpáddal a tulajdonosi körében

A szép csendben útjára indított V4NA tulajdonosai között megtalálható még az Origo kiadója, és a londoni magyar nagykövet is.

2019. április 02.

Nagy Blanka ellenőrzőjéből közölt részleteket a kormánysajtó - készülhetnek az újabb feljelentésre

Az egyik perben alperes Ripost az ügyvédjével összejátszva szivárogtatta ki a propaganadamédián végigfutó adatokat.

2019. március 27.

És akkor egy kormánymédium nekiesett a Polt Péter kommandírozta ügyészségnek

A PestiSrácok.hu szerint a Legfőbb Ügyészség elképesztően hanyagságával súlyosan megsértette a büntetőeljárásokról szóló törvény rendelkezéseit.

2019. március 21.

Így áll össze a Fidesz-fölény a közösségi médiában: nem népszerű, csak sokat szidják

Abban igaza van a Nézőpont Intézet médiakutatójának, hogy rengeteg embert ér el a nagyobbik kormánypárt az online térben, ám ez nem feltétlenül siker.

A kormánysajtó szerint Orbán az új Münchhausen báró

Nem a Fideszt függesztették fel, hanem az saját magát – pedig a pártot fel sem lehet függeszteni: a jelek szerint kormánylapok sem tudják pontosan, hogyan kell tálalni…

2019. március 19.

Három kormányközeli hírportált is beperelt Krekó Péter

A Political Capital ügyvezető igazgatójáról valótlan híreket tett közzé a Figyelő, majd azok nyomán az Origo és a 888.hu.

2019. március 15.
2019. március 08.

GVH: nem összefonódás, "átrendeződés" - nem vizsgálják a fideszes sajtóóriás teljes központosítását

A KESMA 28 médiavállalata és a Mediaworks uralmi szerződést kötött, Mészáros volt cége tulajdonosi jogokat gyakorolhat fölöttük.

2019. március 04.

Éppen csak elindult, de máris közölheti első helyreigazítását az új Magyar Nemzet

A Jobbik alelnökéről írt valótlanságot az átnevezett Magyar Idők online kiadása.

2019. február 20.

Eljárás indul a diákaktivisták megverésével büszkélkedő fideszes "hírportál" ellen

A jelek szerint nem tett eleget törvényi kötelezettségének, és nem regisztrált a médiahatóságnál a magára hírportálként hivatkozó Vadhajtások.

2019. február 04.

A fideszes médiaszörny kuratóriumi elnöke szerint is "a másik oldalon" van igényes újságírás

A KESMA-t a "keresztény-nemzeti-konzervatív újságírás megteremtéséért" hozták létre, és ezért indítják újra a Magyar Nemzetet is.

2019. január 05.

A kormánysajtó a fordított arányosság elvében hisz: minél erősebb egy tüntetés, annál kisebb a hír

A jelek szerint a kormánymédia tartja magát a legfontosabb maffiaszabályhoz, a hallgatás törvényéhez.

2018. december 19.

Lövöldöző tüntetőket vizionál, feljelentést tett az MTVA vezetése

Valaki "rálőtt" a köztévé székházára, írja a kormánysajtó. Lőfegyver helyett inkább csúzlira vagy csavarra gyanakszanak a helyszínre érkező igazságügyi…

2018. december 06.

Orbán lépése törvénytelen - Alkotmánybírósághoz fordul a MÚOSZ a fideszes médiagólem miatt

A törvények betartása mellett sem a GVH, sem az NMHH nem engedhetné a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány létrejöttét.

2018. december 04.

Még mindig baloldali médiatúlsúlyt kiált a Nézőpont, sajátos adatokra támaszkodnak

A független sajtót balliberálisnak bélyegezve állítják szembe a fideszes médiaóriással, osztanak, szoroznak, és megállapítják a fölényét. Csak ők ismerik, hogy…

2018. december 01.

Több mint 10 milliárdért hirdetett a kormány idén a fideszes sajtóban

Nem létezhetnének a hirdetésekkel beléjük pumpált állami milliárdok nélkül a fideszes médióriás cégei.

2018. október 18.

Bizalomvesztés és konfliktusok között kerülhet Mészároshoz a TV2

Az akár heteken belül lezajló tulajváltás végére Andy Vajnának nem maradna más, csak a Rádió 1. Állítólag Dirk Gerkens is távozna a csatornától.

2018. október 17.

Echo TV helyreigazít: az állam hozta Magyarországra az erőszaktevéssel gyanúsított menedékkérőt

Korábban vehemensen állították, hogy a Helsinki Bizottság a "felelős". Most egy kínos helyreigazításban kénytelenek beismerni: a kerítésépítő magyar állam járt…

2018. szeptember 13.

Az Indexre fájhat a NER foga: eltűnnek Simicska emberei a háttérből

Már nem Simicska Lajos régi embere, Tóth Marianna annak a cégnek a vezérigazgatója, ami a portált tulajdonló alapítvány mögött áll.

2018. augusztus 27.

Egy gigantikus médiaholding építené a jövőben Orbán valóságát

Hamarosan megszűnnek a párhuzamos tulajdonlások, a különböző kormányközeli emberek érdekeltségei egyetlen hatalmas holdingba állnak össze a Fidesz belügyeit ismerők…

2018. április 24.

Kormánysajtó: nem férfi, akinek csak lánya van

Olcsó szexizmussal és dilettáns pszichologizálással esett Vajda Zoltánnak a XVI. kerületi lap - vette észre a 24.hu. A Helyi Hírek szerint akinek három lánya van, az…

2018. március 23.

Szolgaian terjeszt orosz propagandát a kormánysajtó

Több mint egymillió cikket elemezve vizsgálta a Korrupciókutató Központ Budapest (CRCB), hogy a magyar online sajtóra mekkora hatással van az orosz kormányzati…