2018.10.28

Tétek és ellentétek

Az RTL Klub többek között azért is számít ellenségnek, mert az egykori közszolgálati tévével, valamint például Andy Vajna TV2-jével ellentétben híradóiban nem pártunk és kormányunk dicsőségét hirdeti.

2018.10.18
2018.10.13

„December 20.-án jelentik be, hogy kirúgnak minket” - leépítéstől félnek a Hír- és az Echo TV-nél

Információink szerint a Hír Tv-nél és az Echo Tv-nél is attól tartanak, hogy a két csatorna működésének „összehangolása” jelentős létszám-leépítéssel jár.

2018.10.11

Az olasz kormány is megtalálta az ellenségét: a médiát

Luigi Di Maio szerint a média a „nemzet felelőtlen ellensége”, de szerencsére az olaszok immunisak lesznek „a média által harsogott álhírekre”.

Három, maffiamódszerekkel végrehajtott gyilkosság - Európában is veszélyes pálya az újságírás

Nem csak háborús övezetben vagy drogmaffia uralta országokban gyilkolnak újságírókat, hanem újabban az Európai Unióban is.

2018.10.01

Reklámfogás volt az Index elérhetetlenné válása

Egy ideig csak hibaüzenet fogadta az olvasókat, amely szerint igyekeznek ismét elérhetővé tenni az oldalt. De már működik megint, és pénzt kér.

2018.09.25

Elzárná a kritikus médiát az információtól az osztrák belügyminiszter

Herbert Kickl ugyanazt szeretné megvalósítani, ami Magyarországon már bevett szokás: bizonyos lapokkal a minimumra csökkentené a kommunikációt.

2018.09.24

Uniós pénzzel jutalmazzák az agymosást

Nemcsak a megyei lapok, hanem gyakran a települési orgánumok is elvesztették függetlenségüket.

2018.09.08

Bontják a Hír TV logóját a székháznál

Korábban arról szóltak a hírek, hogy összeköltözhetnek az Echo TV-vel.

2018.08.29

Még egy utolsó fricskát kap Simicska

A kormánypárti bulvárlap, a Ripost jövője is bizonytalanná válhat a következő hetek átszervezései nyomán, az Echo Tv profilváltása már el is kezdődött.

2018.08.28

Újraindul Hír TV-n a Szabadfogás, hamarosan eldől Puzsér sorsa

„Ha egyszer újra összeáll a régi csapat, akkor lesz megint Célpont” – mondta Szikszai Péter, aki szerint értelmetlen lenne újraindítani a Magyar Nemzetet.

2018.08.22

Tanulságos interjút adott a Jobbik volt elnöke legutóbb a hvg.hu-nak

2018.08.13
Hain Ferenc

Az Őcsény-mém

Őcsény település neve mára teljesen elmémesedett. Egy olyan magyar településnév-mém lett, mint Érpatak, Felcsút vagy akár Tiszaeszlár

2018.08.06

Akit akart, már elért a Fidesz-média

A hangos, összehangoltan működő, kérdőjelek nélkül a Fideszt kiszolgáló gépezetnél nem is az a legérdekesebb, hány embert érnek el, hanem az, hogy a közönség minden célcsoportját elérik.

2018.08.03

Gulyás bábáskodhat az új kormánypárti hetilap születése felett

Állítólag személyesen Orbántól kapott felhatalmazást. Hatvan oldalas lehet a Heti Válasz romjain induló fideszes sajtótermék.

2018.08.02

Nyergesék feltámasztják a Magyar Nemzetet

Az áprilisi választások után megszűnt napilapot kiadó cég is a kormányközeli oligarchához került, minden adott az újrainduláshoz.

2018.08.01

Hír TV - Nagyobb a baj, mint elsőre látszik

Politikai játszmák eszközévé vált az újságírás – jelentette ki Zsolt Péter médiaszociológus a Méltányosság Politikaelemző Központtól.

„Nekünk tiszta a kezünk” – távozik a Jobbik videócsatornájának stábja

A Nemzeti Televíziónak nevezett csatorna készítői otthagyták a munkahelyüket, és félreérthetetlen kritikát fogalmaztak meg a Jobbik vezetésével szemben.

Megtörtént a hatalomátvétel a Hír TV-nél, de még nincs vérengzés

Először a portásokat cserélték a Valton embereire, majd megérkezett Nyerges és Liszkay, és bejelentették: Szikszai Péter lesz a tartalomért felelős vezető. Az adás zavartalan, de egy műsort már nem engedtek felvenni

2018.07.26

Ungár Péter Szentgotthárdon és Egerben terjeszkedik

Elindul Ungár Péter vidéki médiaterjeszkedése: Szentgotthárdon a 9970.hu, Egerben pedig az egriugyek.hu honlapot szerzi meg az LMP országgyűlési képviselője.

2018.07.24

Miért nem szól Magyarországon a Szabad Európa Rádió?

Egykor tényleg a szabadság üzenetét hordozta, de a rendszerváltás után okafogyottá vált. Most viszont újraindul – Romániában és Bulgáriában

2018.07.22

Pénzt ígért a magyar sajtónak az amerikai külügy, de most mégsem ad

Még tavaly novemberben írták ki a pályázatot, hogy 700 ezer dollárral támogassák a vidéki, objektív sajtót. Mostanra arra jutottak: inkább „más megközelítést alkalmaznak”.

2018.07.16
2018.06.06

Utoljára jelenik meg nyomtatásban a Heti Válasz

„A múlt héten visszakoztak Amerikából. Egy magyar gyökerű, republikánus üzletember mondott le a választások után eladósorba került Heti Válasz megvásárlásáról

2018.05.29

Meghalt a Le Figaro tulajdonosa

Kilencvenhárom éves korában hétfőn elhunyt Serge Dassault francia milliárdos, volt jobboldali szenátor, a Dassault fegyvergyár és a Le Figaro című francia konzervatív napilap tulajdonosa, aki ellen az utóbbi években több eljárás is indult gyanús pénzügyi tranzakciók miatt.

2018.05.26

Kétségek között őrlődünk. Nehéz ugyanis eldönteni, hogy örüljünk vagy felháborodjunk

2018.04.21

Népszavazást kezdeményez a Jobbik

A Jobbik minden, az országgyűlési választással kapcsolatos jogorvoslati lehetőséget kihasznál, emellett pedig országos népszavazást kezdeményez az arányos tájékoztatásért - közölte Z.

2018.04.06

Magyar médiaprojekt indul Felvidéken is, „nemzeti-konzervatív értékekkel"

Nemzeti-konzervatív hetilapot, hírportált és videocsatornát indít a kormány a Felvidéken.

Orbán nyolc éve egyfolytában menekül

Orbán Viktor az elmúlt nyolc évben mindössze egyszer adott interjút olyan helyen, ahol kellemetlen kérdéseket is feltehettek neki.

2018.03.17

Ez már hivatalos: fideszes párttelevízióként működik a "közszolgálati"

Egymillió forintra bírságolta a Nemzeti Választási Bizottság a közszolgálati tévét, mivel a médiaszolgáltató nem tartotta be a választási eljárással kapcsolatos esélyegyenlőségi alapelvet – írja a

2018.03.12

Orbánék menekülnek a kérdések elől

Titkolja a kormányfő stábja és a Fidesz azt, hogy hol kampányol Orbán Viktor miniszterelnök.

2018.03.03

Üzenet a Nyilvánosság Klubtól

Nyílt Levél a „közszolgálati” média munkatársaihoz. (A Nyilvánosság Klub tájékoztatása szerint a levelet a Magyar Távirati Iroda nem volt hajlandó közölni.)

2018.02.27

Beperelte az ORF az osztrák alkancellárt

Az osztrák közszolgálati műsorszolgáltató (ORF) úgy döntött, hogy felveszi a kesztyűt, és bíróság elé citálja az osztrák alkancellárt, amiért az hazugsággal vádaskodott a Facebookon.

2018.02.25

Kiderült, hogy működik a kézivezérlés a közmédiában

Kitakart arcú sajtómunkások beszélnek arról egy külföldi televíziónak, hogy miként működik a kézi vezérlés közmédiában.

2018.02.22

Fidesz-közeli lesz az egyetlen országos kereskedelmi rádió

A Médiatanács kizárta a Class FM-et működtető Advenio Zrt.-t az országos kereskedelmi rádiós pályázatból

Célpont az RTL Klub és az Index

Tízmilliárdokat öltek bele, de nem elég: ahol konkurencia van, alulmarad a kormánymédia. A választások után "finomhangolásra" készülnek, a célpont az RTL Klub és az Index - derül ki a Heti Válaszból.

2018.02.17

Vajna tévéje nem ad politikai reklámokat

Három kereskedelmi médiaszolgáltató jelentkezett a Nemzeti Választási Bizottságnál (NVB), hogy a szombaton indult választási kampányban politikai reklámot kíván közzétenni - közölte a Nemzeti Választási Iroda (NVI).

2018.01.18

"Hamis híreket" díjazott Donald Trump

Donald Trump amerikai elnök Hamis Hírek Díjat adott sok médiumnak, közte a CNN hírtelevíziónak, a The New York Times, vagy a The Washington Post című lapok munkatársainak szerdán - tudatja az MTI.

2017.12.23

Sebes György: A média szép új világa

Április 8-a után már nem folytatom - mondja az ismert és népszerű rádiós. Persze a műsoráról van szó, valamint arról, hogy abban az esetben nem csinálja tovább, ha a jelenlegi kormány hosszabbíthat

2017.12.12

Nemrég egy harkányi szállodában pihentem. Este hatkor már kihalt volt a város, az embernek más szórakozása nem maradt, mint a tévé