2018.12.10

Panaszt tesznek az állami tévénél tüntetők a Híradó miatt

Az MTVA székházánál tüntetők akár a Médiahatóságig is elmennek, amiért elfogult lejáratóanyagot adott le az állami tévé Hadházy Ákosról.

2018.11.25

Fábry elszabadult: három fasiszta jellegű kormánypárti tévéről, és a mindenhol feltoluló Kovács Zoltánról beszélt

Keményen beszólt Fábry Sándor az M1-nek, az Echo TV-nek és a Hír TV-nek a showműsora legutóbbi, november 22-i epizódjában (

2018.11.20

Hadházyval együtt az MSZP is a népbutító köztévé székháza elé vonul

Az MSZP elsőként csatlakozik Hadházy Ákos kezdeményezéséhez, így a párt politikusai ott lesznek 2018.

2018.11.19

3,4 milliót lehet kereshet az MTVA-nál, aki menő stylist, a teljes szépészeti keret több százmillió forint

A vezető stylist fizetése például bruttó 4,3 millió forint, közpénzből. Tavaly ugyanerre 298 milliót fordított a közmédia, ami az összes magyar kórház teljes adósságállományának durván kétszereséből gyártja műsorait.

2018.10.26

Kétmilliót fizet Juhász Péternek a közmédia

Ráadásul négy adásban is le kell hozniuk, hogy nem mondtak igazat.

2018.10.23

Papír nélkül tüntetünk: jobbikosok feszültek a rendőröknek a Lendvay utcában

Hazudtok, 2006 – skandálták a jobbikos tüntetők, farkasszemet néztek a Kunigunda utcai székház elé vezényelt rendőrökkel.

2018.10.10

Háromszor forgatott Putyin tévéje a közmédia székházában

Ezt az LMP-s politikusok hosszas adatigénylése és pereskedés után árulta el az MTVA.

2018.10.09
2018.10.01
2018.09.28

A „hírhamisító” Papp Dániel lett az MTVA vezérigazgatója

Közös megegyezéssel, 2018. szeptember 30-i hatállyal felmentette Vaszily Miklóst a vezérigazgatói tisztségből.

2018.09.27

Index: távozik Vaszily Miklós az MTVA éléről

Távozik posztjáról az MTVA vezérigazgatója a portál értesülései szerint.

2018.08.10

Ingyen reklámozza a közmédia Mészáros Lőrinc 2rule-ját

Az évi 80 milliárd forint közpénzből működő szervezet és a varázslatosan népszerű sportmárkája bartermegállapodást kötött.

2018.07.29

Legendák a szőnyeg szélén

„Ez az, ami ma hiányzik a Magyar Televízióból és különösen az M5-ből. Az elhivatottság és az egyéniségek

2018.07.22

A Telesporttól az M4-ig – sok esemény, kevés egyéniség

„Most, amikor olyan rengeteg eseményt tud élőben közvetíteni az egykori Telesport utóda, szükség lenne a régi nagy egyéniségekre, vagy legalább hasonlókra.

2018.05.03

Felszabadítanák a közmédiát

Eddig nyolcezren írták alá a Mi vagyunk a többség csoport internetes petícióját, követelve az MTVA megszüntetését és a közmédia felszabadítását.

2018.04.13

Bűnbánó közmédiások - "Megteremtettük a félelem légkörét"

A politikai utasításra végrehajtott tudatos manipuláció eszközövé vált az adófizetők pénzéből fenntartott közszolgálati média – ez derül ki a Guardian írásából, amint nemrég az Al-Jazeera döbbenetes riportjából is.

2018.04.06

A magyar közmédia menthetetlenül elbukott

Évi 80-90 milliárdot felszív a magyar közmédia, de cserébe nem ad az embereknek semmit, és ezt nem is leplezi: például a választási kampányban is csak a bíróság tudta képernyőre menedzselni az ellenzék jelöltjeit.

2018.04.04

Alkotmánybíróság: törvényt sértett az M1

Jogosan marasztalta el a Nemzeti Választási Bizottság (NVB) és a Kúria a közszolgálati televíziót, mert az csak kormánypárti megszólalókat hívott az M1 Ma reggel című műsorába, mondta ki az Alkotmánybíróság (AB) - írja a hvg.

2018.02.25

Kiderült, hogy működik a kézivezérlés a közmédiában

Kitakart arcú sajtómunkások beszélnek arról egy külföldi televíziónak, hogy miként működik a kézi vezérlés közmédiában.

2018.02.07

Csúnya öngólt rúgott a kormánymédia

A hajdan köz- ma már állami, vagy inkább kormánytévé palesztin származású egykori programigazgatója volt Vona Gábor esküvői tanúja, aki miatt iszlámista befolyással vádolták meg a Jobbik elnökét.

2017.07.18

Vb megnyitó kontra Barátok közt – Megsértődött az MTVA

„A TV-nézők döntöttek: magasan a Vizes VB nyitánya volt a legnépszerűbb produkció pénteken” Ezzel a címmel adott ki közleményt az MTVA.

2017.07.11

Megszüntette a polgármesterek blogját az MTVA

Milliókba kerültek a városvezetők érdektelen bejegyzései: két és egynegyed év után az MTVA megszüntette a hirado.hu-n futó Urbánus blogot, mely eredendően a hazai nagyvárosok életéről szólt volna.

2017.05.23

Hírhamisítóból csatornaigazgató

Papp Dániel lett a Petőfi TV csatornaigazgatója - figyelt fel rá a hvg.

2017.05.10

Gálvölgyi kifakadt az állami tévé miatt

Megható videóban emlékezett meg a húsz éve elhunyt legendás bemondónőről, Takács Marikáról a lánya. Az MTVA viszont most nem állított emléket a képernyőn a Magyar Televízió  posztumusz örökös tagjáról - írja a Bors.

2017.04.06

Túlárazott focibiznisz az MTVA-nál

Feljelentést tett a Párbeszéd, mert a piaci érték közel négyszereséért vásárolta meg a magyar labdarúgó bajnokság közvetítési jogait a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA). 

MTVA: Donald Trumpnak kibomlott a cipőfűzője. (Ez persze nem igaz, csupán április elsejei tréfa, az USA elnökének nem is lóg a pertlije, de ez mégis annyira vicces

"Elfogadhatatlan dolgok" - Újabb neves tévés hagyta ott az MTVA-t

Amikor jöttem erre az interjúra, azon gondolkoztam, vajon hogyan tudok majd erről úgy beszélni, hogy ne tűnjön magyarázkodásnak. Egyik oldal felé sem

19 milliárdot költ futballközvetítésekre az MTVA

Közel 19 milliárd forintot költ a következő öt évben magyar labdarúgásra a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA).

2017.04.05

Égő - Csúnyán lukra futott a köztévé híradója

A szolgaság elhülyít - írja a történetet közreadó 444.hu. Nem vitatkozunk. 

2017.03.31

Ez a 120 milliós kérdés

A közbeszerzési hatóság honlapján jelent meg a beszámoló, hogy sikerült nyertest választani az MTVA komplex hatékonyságvizsgálatára kiírt pályázatra - írja a 444.hu.

2017.03.17

„Beszéltem telefonon az új amerikai elnökkel, így állíthatom, hogy a mi pozíciónk sokat javult. Donald Trump világossá tette, hogy nagyra tartja Magyarországot

2017.03.06

Rejtélyes szingapúri MTVA-út

Nem tisztázott, miért töltött két éjszakát Szingapúrban Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató vezérigazgatója, Medveczky Balázs, a Duna Médiaszolgáltató televíziós szolgáltatási igazgatója, illetve az új-zélandi magyar külképviselet nagykövete, Szabó László Zsolt, az MTVA volt vezérigazgatója - írta a 444.

2017.02.16

MTVA-s lehallgatás - Nem indult büntetőeljárás

"Nem vonható a törvényi tényállás alá az a magatartás, amikor munkahelyi irodákban, egyéb helyiségekben kerül sor az ott történtek technikai eszköz alkalmazásával való megfigyelésére vagy rögzítésére" - ezzel magyarázta a Legfőbb Ügyészség azt, hogy nem indult büntetőeljárás Vaszily Miklós MTVA-vezérigazgató lehallgatása miatt.

2017.02.14

MTVA lehallgatási botrány - Az MSZP feljelentést tesz

Az MSZP hivatali visszaélés miatt feljelentést tesz, mivel az MTVA lehallgatási botrányában az ügyészség - azért, hogy egy fideszes politikust megmentsen - több bűncselekmény elkövetése ellenére sem hajlandó nyomozni - írja közleményében a szocialista párt.

Péterfalvi bírálta a főügyészséget

Az eszközöket nem rendvédelmi szerv vagy nemzetbiztonsági szolgálat telepítette, de nekik is csak úgy lenne erre jogalapjuk, ha a bíróság vagy bizonyos esetekben az Igazságügyi Minisztérium engedélyt ad rá, ha minden úgy történt, ahogy a sajtóban megjelent, akkor jogsértés történhetett - írta a hvg.

2017.01.17

Mit mondott az MTVA vezérigazgatója a cég létszámáról?

Komoly elemzésekkel jutunk egyre közelebb ahhoz, hogy lássuk: egy adott produkcióhoz ténylegesen mennyi ember kell… Nem tolerálható a végtelenségig, ha valaki a hétnek csak egy részében dolgozik… Egy idő után nem tudunk tartani ilyen munkavállalókat, és akkor is megválunk tőlük, ha fáj a szívünk értük.

2017.01.04

Mit mondott? - Az MTVA nyilatkozata az alaptörvény elleni tüntetésről

„Az M1 esti Híradója úgy számolt be az alaptörvény elleni demonstrációról, hogy a tüntetők nem látszottak a képeken.

2016.12.19
2016.12.05

Maradj talpon! - Nem sikerült, kirúgták a stábtagokat

De legalábbis egyensúlyt vesztett: a műsor ezévi utolsó felvételén ugyanis meglehetős fejetlenség alakult ki. Augusztus óta új gyártója volt az állami csatornán futó műsornak, aki a korábbi, tapasztalt stábtagokkal dolgozott együtt