2018.11.30

Matolcsy Ádám lemond az Origót kiadó cég vezetői tisztségéről

Utódja Gosztonyi Balázs lesz, aki több mint 4 éve dolgozik a cégcsoportnál.

2018.11.24

Az Origo elfoglalásáról írt a New York Times

„Az oldal, ami megmutatja, hogyan halhat meg a szabad sajtó” címmel közölt honlapján cikket a híres amerikai lap.

2018.04.25

Egy fotó utóélete

„Hirtelen nem kaptam levegőt” – írta le a pillanatot Kistaj Éva, amikor néhány hete késő este egy ismerőse átküldte neki a kormánypárti Origo egyik migránsozó cikkének Facebook-ajánlóját.

2018.02.07

Csúnya öngólt rúgott a kormánymédia

A hajdan köz- ma már állami, vagy inkább kormánytévé palesztin származású egykori programigazgatója volt Vona Gábor esküvői tanúja, aki miatt iszlámista befolyással vádolták meg a Jobbik elnökét.

2018.02.06
2017.11.22

Üres szavak

Olvastam a minap a fideszes Origó portálon a Kubatov Gáborral készült interjút.

2017.10.18

Lelépett az Origótól, és új céget alapított

György Bence, az Origo / New Wave Media Group nemrégiben távozó tartalomigazgatója Gold B Consulting Tanácsadó néven hozott létre új, betéti társasági formában működő vállalkozást, melynek rajta kívül még György Petra is társtulajdonosa.

2017.10.17

Matolcsy fia lett a vezérigazgató az Origo kiadójánál

És? Mi a gond? A jegybankelnök papa a múltkor közölte: a föld minden lakóját rokonának tartja. Akkor, miért ne pont az ő tehetséges, okos, és persze saját lábon álló fiacskája ne kaphatna valami jól fizető urambátyámos álláskát

2017.10.12

Felmondott az Origo teljes filmrovata

Az Origo Filmklub teljes stábja felmondott ma reggel, miután tegnap a tudtuk nélkül felkerült az oldalra egy cikk, amivel egyikőjük sem értett egyet - jelentették be a Facebookon.

2017.09.21

Távozik az Origo tartalomigazgatója

Csütörtökön közös megegyezéssel megszűnt György Bence tartalomigazgatói megbízatása a New Wave Media Group Zrt.-nél - tájékoztatott a társaság.

2017.09.16

Így üzent az Origónak és a Ripostnak a Közös Ország Mozgalom - Videó!

Szeptember 15-ről szeptember 16-ra virradó éjszakán Gulyás Márton és vele szolidaritást vállaló aktivisták helyeztek el figyelemfelhívó plakátokat a Ripost és az Origo szerkesztőségei előtt.

2017.09.15

Gulyás Márton pert nyert az Origo és a Ripost ellen

Első fokon pert nyert a Ripost és az Origo ellen Gulyás Márton aktivista - derül ki a Fővárosi Törvényszék közleményéből.

2017.09.05

Erősít a propaganda - Az Origóhoz igazolt két ex-fidelitasos

Az Origo impresszuma két remek emberrel bővült, a belpol rovatot gyarapítja Bordács Bálint, akit megvertek a Fidelitas disznóvágásán és Both Hunor, a Fidelitas 13.

2017.07.06

Matolcsy Ádám a CEU-hoz hasonló egyetemre járt

A lap határozott arcélt kapott, az értékrend pedig polgári-konzervatív – jellemezte az Origót az új tulajdonos, Matolcsy Ádám. 

2017.06.29

Matolcsy névre került az Origo

Matolcsy Györgyről a bíróság szerint jogosan lehet mondani, hogy közpénzt lopott – most pedig már azt is tudjuk, hogy ezt a családján keresztül részben mire költi: arra, hogy fenntartsa és tovább építse a fideszes hazugsággyárat – reagált az MSZP a hírre: Matolcsy Ádám, Matolcsy György jegybankelnök fia által közvetlen egyedüli részvényesként tulajdonolt és egyben vezérigazgatóként irányított Magyar Stratégiai Zrt.

2017.06.28

Matolcsy fia vette meg az Origót

 A Matolcsy Ádám vezette Magyar Stratégiai Zrt. vette meg a korábbi New Wave Media és Origo Media portfólió egyesítéséből tavasszal létrejött New Wave Media Group Zrt.-t - közölte a New Wave Media Group Zrt.

2017.06.01

Újabb három újságíró hagyta ott az Origót

Újabb három újságíró hagyta ott az Origót - tudta meg a 24.hu.

2017.05.19

Feljelentést tesz az Origo a Momentum-látogatás miatt

Feljelentést tesz az Origo a Momentum Mozgalom szerkesztőségbeli látogatása miatt - erről Kovács András, a portál munkatársa beszélt a Magyar Időknek.

2017.05.18

Az Origo irodájában járt a Momentum - Videó!

„Politikai párt ne válaszoljon jogsértésre jogsértéssel, még akkor sem, ha erkölcsileg ezt igazolhatónak tartja” - írta a TASZ, miután személyesen ment be az Origo.

2017.05.17

Soros György már drogkereskedelemben is utazik – Az Origo szerint

Ma délelőtti sorosozásában az Origo  odáig jutott, hogy az esetleges drogliberalizáció is Soros György érdeke lehet.

2017.04.21

Kinek a véleménye?

Bevallom, hogy nagyon ritkán olvasom az Origo hírportál cikkeit, mert értem, hogy ott majdnem minden megrendelésre készül. Legutóbb például az olvastam ott, hogy a külföldi egyetemek ügyében a többség a kormánnyal ért egyet

2017.04.19

Gulyás Márton üzent az Origo felmondott újságírójának - Videó!

Gulyás Márton a Facebookon fejezte ki szolidaritását az Origo Tévé rovatának felmondott újságírójával. Varga Judit a kormányprogadandistává váló lap lejárató cikkei miatt távozott munkahelyéről.

"Vállalhatatlan" - Újabb emberek távoztak az Origótól

Vállalhatatlannak tartja az Origo fotórovatának vezetője, hogy a beleegyezése nélkül cserélték ki manipulatív képekre azokat a felvételeket, amelyeket egy munkatársa készített a Hősök terén tartott tüntetésekről, Ostyáni János ezért felmondott a portálnál – tudta meg a 24.

2017.04.13

Meghekkelt Origo - Gyanúsak a tüntetésről készített fotók is

A szerda éjjel meghekkelt Origo a szokott fotóriporterei helyett egy névtelen fotós képeit közölte a Hősök terére szervezett szerdai tüntetésről, ám a láthatóan a Fidesz-székházból készített képeket nem csak a kormánypártivá vált portál használta, hanem a hasonlóan kormánypropagandista Lokál és 888 is - szúrta ki az Index.

Meghekkelték az Origót

AnonymusHUN néven meghekkelték szerda éjjel a kormányközeli Origót.

2017.03.12

"Hazugsággyár" - Írja volt munkahelyéről a kirúgott Origós

"Lakájmédia konca lett az origo.hu" - írta meg nyílt levelében Mártha Bence, a Fidesz-közelbe került hírportál nemrég elbocsátott sportújságírója. 

2017.03.11

Még durvább lesz a lejáratókampány

Miután az Origo, a CÖF és a Magyar Idők is teljes gőzzel támadta az Eötvös Károly Intézetet, amelynek elnöke Majtényi László, az ellenzék köztársasági elnökjelöltje, a szervezet „Segédlet jelentések értelmezéséhez" címmel tételesen cáfolta a rágalom-hadjáratot.

2017.03.10

Félresikerült vádaskodás - Támadás Majtényi ellen

Az Eötvös Károly Intézet közleménye az Origo számháborújáról és a CÖF félresikerült vádaskodásáról. (Ennek az intézetnek az elnöke Majtényi László, ellenzéki államfőjelölt.)

Ha apád lájkolta a 444-et, akkor te Soros ügynöke vagy az Origo szerint

Egészen elképesztő szintre jutott az Origo az adófizetők pénzéből végzett ellenzéki szereplők kicsinálásában.

2017.03.09

Eltűnt a Momentumot lejárató újságíró neve az Origo botrányos cikkéből

Eltűnt csütörtökre a Momentum Mozgalom elleni eddigi legdurvább lejárató origós cikke elől a szerző neve, pedig szerdán még Kovács András neve és arcképe is szerepelt a portálon.

2017.03.08

Indul a Momentum elleni lejáratókampány

12 millió forint eltüntetésével vádolta meg a kormányközeli Origo a Momentum egyik elnökségi tagját, Hajnal Miklóst.

2017.03.03

Felmondott egy teljes rovat az Origóban

Az utóbbi két napban nyolc újságírót rúgtak ki az Origótól, s pénteken újabb "régi" kollégák adták be felmondásukat.

2017.03.02

Bedöntötték az Origót

Az utóbbi két napban nyolc újságírót rúgtak ki az Origótól, s pénteken újabb "régi" kollégák adják majd be felmondásukat.

Újságírókat rúgtak ki az Origótól

Létszámleépítésre hivatkozva elbocsátott négy újságírót az Origo; olyanokat, akik még a jelenlegi vezetés előtt érkeztek a portálhoz - írja az Index.

2016.11.20

A Trencsént 2-0-ra legyőzve avatta fel új stadionját a Dunaszerdahely focicsapata.

2016.06.07

Az Origo volt főszerkesztője kerül a Tények Extra élére

Pálmai L. Ákos, az Origo ex-főszerkesztője lesz a Tények Extra főszerkesztője - tudta meg a hvg.hu.

2016.04.20

Kiderült, ki lehet a Figyelő új tulajdonosa

Néhány héten belül új tulajdonosa lehet a Figyelő üzleti hetilapnak - írja a 444.hu. Korábban Garancsi István mutatott érdeklődést a lap iránt, de végül a VS-t és az Origót kiadó New Wave-cégcsalád lehet a befutó.

2016.03.17

Új főszerkesztő az Origo élén

Pálmai L. Ákos helyett György Bence kerül a Origo élére; a döntést nemsokára bejelenti a cég vezetése a szerkesztőségnek – tudta meg a 444.hu.

2016.03.07

Támadják a Class FM-et

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság eljárást indít a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Class FM ellen, mivel annak Morning Show című műsorában megsértették a korosztály-besorolási szabályokat.