Wizz Air;

2019-08-02 20:31:22

Sok utas még vár arra, hogy kártalanítsa a Wizz Air az egy napos késés miatt

Most összefogva próbálják kiharcolni a teljes kompenzációt. A légitársaság később közölte: minden utasát kompenzálni fogja, és minden tőle telhetőt megtesz, hogy a lehető leghamarabb közvetlenül kapcsolatba lépjen az érintettekkel.

Legalább 40 utas még mindig arra vár, hogy a Wizz Air átutalja a számlájukra a 250 eurót, és 200 euró kreditet írjon jóvá cserébe azért, hogy június 25-én a fapados légitársaság gépe az utasokkal együtt Londonban rekedt, és csak másnap repült haza, írja az Index.hu. Az egyik utastól úgy tudják, sok panaszlevélre még csak nem is válaszolt a cég. Másoktól a 200 eurós jóváírást tagadták meg, és volt, aki a várakozás közben megromlott gyógyszerének kéri hiába az árát. Az utasok most összefogva próbálják kiharcolni a teljes kompenzációt.

A Wizz Air szerint mindenkinek küldtek levelet a foglaláson megadott e-mail címére, sokak viszont utazási irodán keresztül foglaltak, és ez nehezíti a kapcsolatfelvételt.

Az eset után egyébként Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter is bejelentette, hogy a Wizz Air ellen fogyasztóvédelmi vizsgálatot indítanak, és a cég súlyos büntetésre számíthat. A fapados légitársaság ellen azután is fogyasztóvédelmi vizsgálat indult, hogy június 6-i London Gatwick–Budapest-járata Budapest helyett először Debrecenben szállt le, és emiatt csaknem hét órát késett.

Szerdán azt jelentette be a GVH, hogy a fapados légitársaság egy számtalanszor bepanaszolt szolgáltatása miatt 250 millió forintot kell fizessen a fogyasztóknak.