Andy Vajnát ugyanaz a Siegler Konrád képviseli a TV2-ügyletben, aki korábban Simicska Lajos üzlettársát, Nyerges Zsoltot is képviselte többek közt a Class FM üzemeltetőjének, az Advenio Zrt.-nek a létrehozásakor - tudtuk meg az ügyre rálátó forrásunktól, aki szerint aggályos, hogy az ügyvéd mindkét fél hivatalos képviselője volt. Siegler a 2009-es ORTT-s frekvenciapályázatkor jogi képviselőként ellenjegyezte a benyújtott dokumentumok valódiságát. Már a TV2 korábbi eladása is politikai botrányt kavart: Braun Róbert 2014-ben korrupciógyanút fogalmazott meg, miután Simon Zsolt és Yvonne Dederick hitelre megvásárolta a csatornát a német Pro7Sat1-től. Az ügyben a korábbi MSZP-s képviselő az amerikai hatóságokhoz fordult, mivel egy amerikai állampolgár is részt vett a tranzakcióban. Elmondása szerint hivatalból vizsgálatot is indítottak, ám erről azóta nincs hír.
Siegler Konrád semmilyen formában nem képviselte a Magyar Broadcasting Co. Kft.-t a TV2 megvásárlásában” – közölte lapunkkal Andy Vajna megbízásából a Grayling nevű PR-ügynökség tegnapi cikkünk nyomán. A tévedésért elnézést kérünk, információink szerint ugyanakkor Siegler valóban a „közös pont” a TV2-ügyben, hiszen ő képviselte Simon Zsoltot és Yvonne Dedericket, amikor megvásárolták a csatornát a német Pro7Sat1-től. Simon és Dederick pedig Vajna „oldalán” állnak Fonyó Károllyal szemben a TV2 eladása kapcsán kialakult jogvitában.
Eközben Vajna már a TV2 hirdetéseinek értékesítésén gondolkodik, pedig hivatalosan még nem az övé a csatorna: ugyanis a kormánybiztos Magyar Broadcasting Co Kft.-je együttműködési megállapodást kötött a reklámértékesítésekre szakosodott Atmedia Kft.-vel - a 24.hu szerint ez az ügylet lezártakor lép életbe. A kontraktus értelmében előreláthatóan 2016. január 1-től a TV2-csoport csatornái és az Atmedia portfóliója együttesen kerülnek értékesítésre. Jelenleg a vállalathoz tartoznak az AMC Magyarország nagyobb csatornái, mint a Spektrum, a Sport TV csatornái, a TV Paprika, a Viasat-csoport és több rajzfilmcsatorna is. Ezekhez csatlakozhat a TV2, a Super TV2, a Fem3 és a Pro4. Ez azért érdekes, mert a 444 szerint a csatorna leendő vezérigazgatója, Dirk Gerkens csapata már megkezdte a tárgyalásokat a lengyel tulajdonú Atmedia felvásárlásáról. A portál az üzletről megkérdezte Lukács Csaba vezérigazgatót, aki sem megerősíteni, sem cáfolni nem akarta az értesüléseket. Mindez azért érdekes, mert ha a korábbi RTL-vezér valóban megveti a lábát a reklámpiacon, akkor az Atmedia értékesítheti a közmédia adóinak reklámidejét is - állították a 444 forrásai. A portál szerint egy ekkora portfólió megalakulása erős üzenet lenne a kormány részéről a hirdetőknek: nem csak érdemes, de egyenesen ajánlott az ő csatornáikon hirdetni. Kitértek arra is, hogy ha Gerkens vezető tisztviselő lesz, akkor az egyik jelentős műsorgyártó, a Simicska Lajoshoz köthető Show and Game valószínűleg partvonalon kívülre kerül, ahogyan a Paprika Latino nevű cég is.