Az első két helyet nem meglepő módon a spanyol Primera División két nagy riválisa, a Real Madrid és az FC Barcelona foglalja el. A madridiak bevételét 577 millió euróra taksálják, a Barcáét 560,8 millió euróra. A Real első helye egyelőre biztosnak tűnik, annál is inkább, mert sorban 11 év óta áll az élen. Bár a Manchester United teljesítménye már jó ideje messze elmarad a várakozásoktól, ez azonban nem érződik annyira piaci értékén, hiszen a Deloitte szerint 519,5 millió euró bevételre tett szert. Először fordult elő, hogy a csapatok túlszárnyalják az 500 milliós álomhatárt.
A PSG elsősorban kereskedelmi bevételei jelentős megemelkedésének köszönheti előrelépését a negyedik helyre, ezt az összeget a Deloitte 297 millió euróban határozta meg. Egyetlen nagyobb klubnál sem ennyire jelentős a kereskedelmi bevételek aránya, hiszen ez a PSG-nél meghaladja a hatvan százalékot. A francia klub más tekintetben is jelentősen emelte bevételeit. A stadionbelépőkből származó összeg ötödével gyarapodott, a televíziós közvetítésekből eredő pénz pedig 27 százalékkal emelkedett. A PSG azonban unikumnak számít a Ligue 1 csapatai közül, hiszen a legdrágább harmincban egyetlen más francia csapat neve sem található meg. Amint Dan Jones, a Deloitte elemzője rámutatott, a többi klub, a Lyon, vagy az Olympique Marseille piaci szempontból egyre jobban lemarad az élmezőnytől. Ez azonban nem meglepetés, hiszen a francia bajnokság bevételei korlátozottak.
A Bayern München ötödik helye azonban felettébb váratlan. Nyolc év óta nem szerepelt ilyen rossz helyen a bajor gárda, pedig jelenleg Pep Guardiola együttese a világ egyik legjobb formában lévő csapata, amely szinte bármely kiszemeltjét le tudja igazolni. Karl-Heinz Rummenigge, a klub elnöke azonban már korábban megkondította a vészharangot, s figyelmeztetett arra, hiába a sok bevétel a jegyekből, a szponzorációs szerződésekből, az együttesnek további források bevonására is szüksége lesz, amennyiben lépést akar tartani a nagyokkal. Természetesen a Bundesligában egyetlen csapat sem képes versenyre kelni a Bayern lehetőségeivel, de Európa élvonala azért más tészta.
A bajor egyesület vezetői számára különösen aggasztó lehet, hogy a gárda egyszerre két helyet is rontott az előző évihez képest, értékét 474 millió euróban határozták meg. Ötödik helyre utoljára a 2006-2007-es idényben szorultak a bajorok. Veszélyt jelezhet az is, hogy a top klubok közül egyedül a Bayern bevételei csökkentek, méghozzá három százalékkal. A Deloitte tanulmánya szerint a klub 89,8 millió euró bevételre tesz szert a jegyekből, a televíziós közvetítésekért 106,1 milliót kap. 278,1 millió származik más forrásokból, így például a mezeladásokból vagy a marketingből. A gigantikus televíziós közvetítési jogoknak köszönhetően szembetűnő az angolok domimanciája a Deloitte listáján: az első húsz helyen a Premier League kilenc csapata található.