Filmje, A tökéletes gyilkos rossz krimi. Hiányzik az egészségesen összerakott történet, hiányzik az események és cselekedetek logikája, a szereplők egyénisége. A bűnügyi szál zűr-zavaros, tulajdonképpen mellékes is. Hisz kit érdekel, ki ölte meg a török drogdílert, meg korábban a többi áldozatot, ha a nyomozónak gyásza van. A történet főhőse a lányát gyászolja, aki kétes körülmények között halt meg, barátnője jelenlétében. A nyomozó mély gyászában maga mellett tartva egy gyanúsítottat, öngyilkos szándékkal nekihajt a falnak, Ez a kezdet. Később túszul ejt egy másik gyanúsítottat, a saját lakásában tartja fogva. Itt a hihetőségnek végkép nyoma vész: a túsz az elhunyt leány legjobb barátnője, főhősünk a lánya gyilkosát látja benne. Nem nyomozni akar, hanem büntetni.
Ne kérdezzük, hogy is van ez. Egy nyomozónak is támadhat vágya a bosszúra, ha addig nem tudott az igazság nyomára bukkanni. Ám ez a film a bosszúról sem szól. Van itt drog, rablás, gyilkosságok, de nehéz eldönteni, miért halmozzák a balhékat történet írói (a rendező és testvére, Pacskovszky Zsolt), ha egyikkel sem foglalkoznak igazán. Az erőltetett fordulatok, mesterkélt extrémitások egyik témának sem adnak mélységet. Még egy jól megtermett pszicho-thriller sincs, bár lehetne. Van viszont gyerekes agyszülemények kirakodóvására: sziklakriptába zárt lány, apácakolostorba vonuló feleség, éjféli leszámolás a várromon. Meg a véletlen, mint a rossz krimik igazságtévő bírája. Szegény színészek úgy jönnek-mennek a film depressziós, penészzöldre vett világában, mintha paródiába kaptak volna meghívást.
Info: A tökéletes gyilkos
magyar krimi, rendező: Pacskovszky József