A hétvégén jelentette be Liow Tiont Lai malajziai közlekedési miniszter, hogy az Ocean Infinity nevű amerikai kutatócég ajánlatot tett a keresés folytatására, amire a maláj kormány rábólintott. A Boeing 777-es típusú repülőgép 2014 márciusában tűnt el 227 utassal és 12 fős személyzettel a fedélzetén. Az MH370-es járaton lévők hozzátartozóinak minden tiltakozása ellenére a keresést több mint ezer nap után, 2017 januárjában leállították a maláj, a kínai és az ausztrál hatóságok. A költségek addigra több mint 150 millió dollárt emésztettek fel.
A 239 holttestből egyetlen sem került elő, a gépnek, mindössze húsz kisebb darabja lett meg, amit sok hónappal később sodortak partra az áramlatok a becsapódás feltételezett helyéről. Roncsos és a fekete dobozok híján sosem derül ki pontosan, mi történt a Malaysia Airlines MH370-es gépével.
Az Ocean Infinity akkor részesül sikerdíjban, ha megtalálja a Malaysia Airlines Kuala Lumpurból Pekingbe tartó járatának maradványait. A cég azt tervezi, hogy modern keresőhajóval 25 ezer négyzetkilométeres területet fésül át az ausztrál vizek közelében. Szakértők azt vélték a legvalószínűbbnek, hogy a gép valahol Ausztrália közelében, az Indiai-óceán déli részén csapódott a vízbe. A maláj utasszállító eltűnése a repüléstörténet egyik legnagyobb rejtélye.