A fogyasztók megtévesztésére alkalmas, a Wizz Air arculatához hasonló, illetve azzal megegyező kinézetű weblap, illetve Facebook-oldal terjed a közösségi médiában. Az oldal és a poszt hamisan azt ígéri, hogy egy megosztással, valamint néhány kérdésre adott helyes válasszal a felhasználó két Wizz Air repülőjegyet nyerhet – írja az airportal.hu.
Az internetezőket arra figyelmeztetik, hogy bármilyen promóciót, illetve versenyt a légitársaság kizárólag a saját hivatalos honlapján, illetve a saját hivatalos közösségimédia-felületein, valamint a WIZZ hírlevélben hirdet meg. A Wizz Air azt tanácsolja, hogy a felhasználók kizárólag a vállalat hivatalos csatornáit keressék fel, más, a repülőtársaság akcióiról, felhívásairól szóló oldalakra, linkekre ne kattintsanak.
A Wizz Air megteszi a szükséges lépéseket azon személyek, illetve jogi személyiségek ellen, akik hamisan állítják, hogy a Wizz Air nevében járnak el, illetve akik a Wizz Air nevében félrevezetik, megtévesztik a fogyasztókat.