Mint ahogy korábban lapunk is beszámolt róla, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) eljárást indított a Klubrádió ellen, amiért az egyik hallgató állítólag dehonesztáló módon beszélt Vidnyánszky Attiláról és a székelyekről.
Most megszületett a verdikt:
Az NMHH tájékoztatása szerint a médiatanács ugyanakkor nem tartja helyesnek és elfogadhatónak, hogy a székely közösségre vonatkoztatva a magyarság fogalmát megkülönböztetőleg alkalmazzák. A grémium a Vidnyászky Attiláról elhangzottakat nem vizsgálhatta, mivel médiaigazgatási jogsértés alanyai kizárólag társadalmi csoportok, közösségek lehetnek, személyek nem.
Egy telekommunikációs cég reklámját is megvizsgálta a testület - ugyancsak bejelentésre. Ebben az látható, hogy egy apa telefonon keresztül segít a lányának a felforrt hűtővízű autójával, egy ponton arra utasítva, hogy vegye le a kiegyenlítő tartály kupakját. A bejelentő szerint ez súlyos égési sérülést okozhat, a testület azonban nem indított eljárást, mert megállapítása szerint a szegmens a nézőket nem ösztönözte egészségre, biztonságra vagy a környezetre ártalmas magatartásra, nem képezte a reklám hangsúlyos részét, nem szólított meg kiskorúakat, és a reklám tárgyával sem függött össze közvetlenül, a jelenet csak annak illusztrációjaként szolgált.