A globális nagyvállalatoknak semmilyen szándékuk nincs a társadalmat formálni, a jóemberkedő kiállásuk kettős célt szolgál: először is, hogy pénzt keressenek vele, előre eltervezett profi marketingkampányok keretében, másodszor pedig, hogy eltereljék a figyelmet arról, hogy a termékek előállításával milyen környezeti és társadalmi károkat okoznak - írja keddi bejegyzésében az LMP országgyűlési képviselője.
Ungár Péter annak kapcsán fogalmazta meg gondolatait, hogy a minap vitatkozott a Mi Hazánk Mozgalom politikusával. Itt Duró Dóra arról beszélt, milyen szörnyű az LMBTQ-nyomulás a multinacionális nagy cégektől, mert társadalomformáló hatása van ezeknek a kiállásoknak. A konkrét példa amin a vita folyt az a 2019-es nyári #loveislove Coca- Cola kampány.
Ungár Péternek ugyanakkor meggyőződése, hogy a cég nem akarta abban a kampányban formálni a magyar társadalmat, viszont amit akart az az, hogy az elfogadás értékét kössék hozzájuk, ne a természetrombolásét. Ennek igazolására azt hozta fel, hogy egy kutatás szerint a Coca-Cola idén sorozatban negyedszerre lett a legtöbb műanyag hulladékot kibocsátó cég világviszonylatban.
A politikus úgy gondolja, ebből kifolyólag a vállalat nem egy "szeretetgyár, amiből csak az elfogadás és az ölelések folynak, hanem egy klímabűnöző nagyvállalat, ami a klímaváltozás okozásából profitál.
- zárja sorait Ungár Péter.