Az államtitkárként havonta bruttó 1,3 millió forintot, képviselőként további 1,2 milliót kereső Völner a vagyonbevallása szerint egy győri és egy nyergesújfalui ingatlan, és az oda bejelentett ügyvédi iroda tulajdonosa, és van 15 millió forintnyi bankbetéte. Szűkebb családja érdekeltségeinél már nagyobb értékeket látni. Közös a cégekben, hogy jobbára Völner államtitkári kinevezése után fordultak termőre.
Völnerék családi – a politikus felesége és a fia nevén lévő – cége a főtevékenység szerint ingatlanüzlettel foglalkozó Tagba kft. A 2015-ben alapított cég igen hamar százmilliós forgalmat ért el, a cég eszközállománya közel egymilliárdosra hízott, ebből csak a pénzeszközök 552 milliót tesznek ki.
Völner családja megvetette a lábát a hajózási piacon is. Épp akkoriban, amikor a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban infrastruktúráért felelős államtitkár volt Völner, így hozzá tartozott a hajózás is.
2016-tól a volt KDNP-tag hajóskapitány Szalma Botondot váltva lett a Magyar Hajózási Országos Szövetség elnöke. A Tagba Kft.-nek 2017 óta résztulajdona van a nyergesújfalui Mahartlog Port Kft.-ben, ennek a cégnek pedig egyik vezetője az államtitkár 1994-ben született fia. A néhány tízmilliós forgalmú Mahartlog Port Kft. másik vezetője Domán Beáta, aki a svájci Viking River Cruises magyar leányvállalatát is vezeti. (A svájci cég Viking Sygyn nevű óriáshajója volt, amely beborította a Hableány nevű hajót, 28 ember halálát okozva.) Mint arról korábban írtunk, Viking River Cruises hazai leányvállalata NER-közeli cégnek számít, ez a társaság vehette meg korábban a fővárosi kikötőhelyek után évi több milliárdos pontondíjat szedő Mahart Passnave Kft. 49 százalékát, míg 51 százalék maradt a Rogán Antal felügyelete alatt álló Magyar Turisztikai Ügynökségnél.