A lap szerint a sötétüzemi tesztek indulása óta folyamatosan újrakezdik a szükséges hibamentes periódust, mivel állandóak a meghibásodások. Előfordul, hogy a szerelvények el sem indulnak vagy az ajtók az ellenkező oldalon nyílnak ki. A Népszabadság szerint a hibákban a szerelvényeket gyártó francia Alstom cég is ludas, mert a lengyelországi gyárában nincs megfelelő hosszúságú pálya, ezért nem végezték el a hibák felbukkanásához szükséges próbafutásokat.
Ezzel beigazolódott, hogy megalapozottak Tarlós István főpolgármester félelmei, és valóban „csoda lenne”, ha a kitűzött márciusi határidőig – azaz még a parlamenti választásokig – átadásra kerülne a 4-es metró. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az őszi önkormányzati választások előtti átadás is veszélybe került volna, ami közvetlenül is hatással lehet a várhatóan a posztjáért újrainduló Tarlós győzelmi esélyeire.
Kövessen minket a Facebookon és a Twitteren is!