takarékosság;nyugdíjbiztosítás;

2014-03-13 11:17:00

Az adómentes nyugdíjbiztosítás a sláger

Szinte minden hazai biztosító elindította az adókedvezményes nyugdíjbiztosítását és az első hónapok tapasztalatai szerint van is igény a termékekre – írja a Világgazdaság csütörtöki összeállításában.

Az ING Motiva Nyugdíjbiztosításából már 1200-at eladtak, és 1500 ajánlat van kint az ügyfeleknél, az Aegonnál két hónap után több száznál tart a megkötött szerződések száma, és arra számítanak, hogy a következő években több tízezerre nőhet az ügyfélszám.

Más biztosító konkrétabb értékesítési adatot nem közölt, azt viszont többen is jelezték, hogy magas hányadot tesz ki az új szerződéseken belül a nyugdíjbiztosítások aránya.

Az Uniqánál minden második eladott életbiztosítás nyugdíjbiztosítás, a K&H-nál az egyszeri díjas szerződések harmada, a Postánál az összes folyamatos díjú termék 45 százaléka ide tartozik.

Az érdeklődő és végül szerződést is kötő ügyfelek zöme középkorú.