A vállalkozás 2012-ben csaknem egész évben forgalmazta a kérdéses árut, melyről annak hirdetéseiben azt állította, hogy a bio kerámia rostszálakkal átszőtt termék az alvás közben kibocsátott hőt infravörös sugarak formájában őrzi meg, és így alkalmas betegségek megelőzésére, gyógyítására, kezelésére, valamint kedvező hatást gyakorol az egészségre. A GVH megítélése szerint a vállalkozás célja a reklámokkal elsősorban azon fogyasztók figyelmének felkeltése volt, akik kifejezetten betegség megelőzése vagy meglévő betegségük gyógyítása miatt keresnek különböző terápiás lehetőségeket, s ezekért akár anyagi erejüket meghaladó kiadásokra is hajlandóak.
A vizsgálat során ugyanakkor a vállalkozás nem igazolta megfelelően, hogy a termék valóban rendelkezik a számos hirdetésben neki tulajdonított hatásokkal, ezért a GVH úgy ítélte meg, hogy a kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. A hivatal ezért 4.547.000 forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást, az összeg meghatározásánál súlyosító körülményként értékelték, hogy a hosszú ideig elhúzódó reklámozás miatt a tájékoztatások a fogyasztók széles rétegéhez eljutottak, illetve hogy a vállalkozás sérülékeny fogyasztói réteget célzott meg a hirdetéseivel.