"Budapest a Fidesz humánerőforrás-politikájának állatorvosi lova. A fővárosban egyértelműen látszik, hová vezet az, ha a szakmai hozzáértést felváltja a dilettantizmus, mi lesz abból, ha a szakmai pozíciókat politikai kijáróemberek töltik be. A most elbukott trolitenderrel a főváros 3,4 milliárd forintnyi úniós támogatástól esik el. A bukás oka a Fideszen belüli érdekcsoportok közötti pozícióharc eredménye. A tenderbizottságba egyetlen kellő szakmai felkészültséggel rendelkező BKV-vezető kerülhetett be, a többiek egy-egy érdekcsoport kijáróemberei voltak, így nem meglepő, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság komoly szakmai hibákat találva érvénytelenítette a 24 új trolibusz beszerzése érdekében lebonyolított pályázatot.
A trolitenderhez hasonló szakmai kudarc volt az átgondolatlan buszsáv-építési hullám, amely soha nem látott dugókat okozott (lásd: Budaörsi út). A szakmai érveket nélkülöző, politikai kampányeszközzé vált a 4-es metró átadása is, hiszen a tesztüzemmódot lényegesen lerövidítve adták át az új vonalat.
A Fidesz átlátható gazdálkodású, fenntartható és fejlődő tömegközlekedést ígért a fővárosiaknak. A valóság azonban a párt zsákmányszerző csoportjainak harcáról szól. Tarlós István négy éve mást sem csinál, mint a Demszky Gábor alatt elindított projekteket átadja, és ezen átadók fényében fürdőzik. 2010 után nem indult új, a főváros életét jelentősen meghatározó beruházás, ami egy világváros esetében tragédia.
Budapest nem kér többet a Fidesz fővárosi helytartóiból. Helyüket át kell adniuk ősszel azoknak, akik képesek Budapest szakmai irányítására, a főváros fejlesztésére, új beruházások indítására.
Szabadai Viktor, a Liberálisok Budapesti Választmányának elnöke"