Szerencsét hoz a huszonegyes Kállay-Saunders-nek?

Publikálás dátuma
2014.05.09. 11:05
Fotó: Facebook
Kállay-Saunders András 21.-ként adja elő Running című dalát a koppenhágai Eurovíziós Dalfesztivál szombati 26-os döntőjében.

A fináléba jutott országok színpadra lépési sorrendjét péntekre virradóra jelentették be a verseny szervezői. A döntést a házigazda dán közszolgálati televízió (DR) producerei hozták meg, a dalfesztivált irányító Európai Műsorszolgáltatók Szövetsége (EBU) vezetői, Jan Ola Sand igazgató, illetve Frank-Dieter Freiling, az úgynevezett referenciacsoport elnöke.

A szombati döntőt három volt szovjet tagköztársaság, Ukrajna (Marija Jaremcsuk), Fehéroroszország (Teo) és Azerbajdzsán (Dilara Kazimova) kezdi, utána két északi ország, Izland (Pollapönk) és Norvégia (Carl Espen) következik. A dalfesztivál esélyesei közül az örmény Aram MP3 hetedikként, az osztrák Conchita Wurst tizenegyedikként, a svéd Sanna Nielsen tizenharmadikként énekel, Kállay-Saunders András a 21., a dán Basim a 23., a holland Common Linnets a 24., utolsóként pedig az Egyesült Királyságot képviselő Molly jön.

A fogadóirodák jelenleg a 6. hely környékére várják a magyar énekest és a Running című dalt, ami húsz év óta a legjobb szereplés lenne.

Az M1 szombaton 21 órától élőben közvetíti a finálét.

Szerző
Frissítve: 2014.05.09. 11:19

Nőtt a saját márkás termékek forgalma

A saját márkás termékek a tavalyelőtti enyhe csökkenés után 2013-ban ismét nagyobb részesedést értek el a kiskereskedelmi forgalomban, és arányuk 26 százalékos volt - írja a Világgazdaság a GfK Hungária közlései alapján.

Két éve a kereskedelmi vállalatok saját márkái amiatt szorultak vissza, mert akkor a marketingtámogatás nélküli, kisebb gyártói márkák, az úgynevezett B márkás termékek forgalma átmenetileg megerősödött.

A nagy gyártói márkák - az A márkák - továbbra is őrzik pozíciójukat az általuk uralt sör-, tea-, kávékategóriákban, de például az élelmiszernapicikk-kereskedelemben az olyan kereskedelmi márkák vannak túlsúlyban, mint a fagyasztott áru, egyes tejtermékek, állateledelek.

Szerző

Nőtt a saját márkás termékek forgalma

A saját márkás termékek a tavalyelőtti enyhe csökkenés után 2013-ban ismét nagyobb részesedést értek el a kiskereskedelmi forgalomban, és arányuk 26 százalékos volt - írja a Világgazdaság a GfK Hungária közlései alapján.

Két éve a kereskedelmi vállalatok saját márkái amiatt szorultak vissza, mert akkor a marketingtámogatás nélküli, kisebb gyártói márkák, az úgynevezett B márkás termékek forgalma átmenetileg megerősödött.

A nagy gyártói márkák - az A márkák - továbbra is őrzik pozíciójukat az általuk uralt sör-, tea-, kávékategóriákban, de például az élelmiszernapicikk-kereskedelemben az olyan kereskedelmi márkák vannak túlsúlyban, mint a fagyasztott áru, egyes tejtermékek, állateledelek.

Szerző