A hírportál azt írta, hogy a június elejei belső teszteken ötven-nyolcvan százalékos működési arányt produkált a rendszer, még a nyilvános próbaüzem megindításához szükséges alapvető funkciók sem működtek megbízhatóan. Az átadás emiatt júliusra csúszik, és ha akkor sem működik megfelelően a rendszer, a BKK felmondhatja a szerződést. Addig a BKK az Index szerint kötbérezi a T-Systemset, és már mintegy százmillió forint kötbérigényt nyújtott be.
A hibákat sorolva a BKK azt írta: a fedélzeti számítógép sokszor egyáltalán nem reagált, nem váltott nyelvet, a billentyűzet használata nélkül kioldódott a kerékpár, a parkolási funkció pedig kiszámíthatatlanul működött. Az ügyben a távirati iroda kereste a BKK-t és a T-Systemset is, tájékoztatást későbbre ígértek.
A T-Systems múlt heti közleményében azt írta, a végső tesztelés előtt áll a MOL BuBi, csúszások azért vannak, mert a rendszer "komplexitása miatt" az egyedi szoftver fejlesztését és tesztelését később tudják csak lezárni. Kifejtették, hogy a rendszer a világ számos országában működik, de a máshol kipróbált elemeket (fedélzeti számítógép, érintőképernyős terminál, mobiltelefonos kölcsönzés, speciális parkolási, vészleadási funkciók) Budapesten együtt valósítják meg, összehangolásuk az előre jelzettnél több időt vesz igénybe.