Korábban a lap is megosztotta Keszthelyi András a Dinamo blogon közzétett történetét, melyben egy magatehetetlen, elesett férfiba botlott a város közepén. A férfi próbált segíteni az elesettnek, de nem sikerült megmenteni. Hívta ugyanis a mentőket, de a mentős segítségnyújtás helyett azt kérdezte, hogyan van felöltözve a beteg. A hívó hiába szépített a helyzeten, s mondta azt, jól öltözött, középkorú férfi vár segítségre, a mentő nem érkezett meg.
Mikor újrahívta a vonalat a segíteni akaró férfi, és sürgette a diszpécsert, az egyszerűen bontotta a vonalat. Mikor harmadszorra hívták a 112-t, a válasz megint elutasító volt: megkérte a férfit, ne zaklassa a mentőket, majd továbbkapcsolás nélkül bontotta a vonalat, holott a szabályok szerint a 112 végén ülőnek tovább kell kapcsolnia a segélyhívót a mentőszolgálathoz. Mire 33 perc múlva mégis kiértek a mentők, már nem tudtak segíteni az elesetten.
Az OMSZ kommunikációs vezetője, Győrfi Pál úgy nyilatkozott, mindenre kiterjedő vizsgálatot rendeltek el. Azt már sikerült megállapítani, hogy a kérdéses időben Budapest mentőkapacitására szokatlanul nagy terhelés hárult, azonban a diszpécser a segítségnyújtás megtagadásával valóban súlyosan hibázott, a segélyhívás kezelése nem volt megfelelő, ezért még december közepén kirúgták állásából az alkalmazottat - írja a Nol.hu.