olx;apród;jófogás;

2015-02-13 13:28:00

A péntek 13 bejött az OLX-nek

Az évek óta kétszereplős, ingyenes online hirdetési piac kisebbik szereplője azt jelentette, hogy megvette a nagyobb riválisát, az OLX-et - írja a hvg.hu.

Korábban az Apródról OLX-re átkeresztelt "vaterás" cég orrhosszal vezetett ugyan a Jófogás előtt, de azt sehogy sem lehetett ebbe az öldöklő küzdelembe belátni, hogy a két cég által évente mintegy másfél milliárd forintos éves reklámköltési versenyzés kinek, mikor és hogyan tudna megtérülni. „Jelenleg egyik szereplő sem képes komolyabb bevételt termelni, mindkét versenytárs óriási összegeket fektet a felhasználói bázis kiépítésébe és a márkaismertségre” – állt a piacot szondázó eNet jelentésében.

A Schibsted most azt jelentette, hogy megvette nem csak a magyar, de a romániai OLX-et is. Azt, hogy mennyire nem lehettek beavatva az OLX magyarországi dolgozói a nyilván jó ideje tartó tárgyalásokba, jelzi, hogy épp a napokban adott ki a cég közleményt arról, hogy az átmárkázás milyen új távlatokat nyitott az OLX előtt - írta a hvg.