A Mitsubishi Motors Corporation stratégiai modelljét úgy fejlesztették, mint a “tökéletes sportcélú haszongépjárművet”, amely új magasságokba emeli a megbízhatóságot, a tartósságot, a belső kényelemet és az irányíthatóságot, hogy még inkább megfeleljen a globális pick-up ügyfelek egyre változatosabb igényeinek.
A teljesen új, 2.4 literes alumínium MIVEC turbófeltöltős dízelmotornak (4N15) és a kiváló futási ellenállásnak köszönhetően 17 százalékkal javult a CO2 kibocsátás. A leköszönő L200-as 193 g/km-es CO2 kibocsátását 169 g/km-re sikerült csökkenteni egy teljesen új 6-sebességes manuális váltó alkalmazásával. Az új 4N15-ös 133kW/113kW-os (430Nm / 380Nm) motor alacsony fordulatszámon is erőteljes teljesítményt biztosít még akkor is, ha tele van a plató. A kis turbinás változó geometriájú turbófeltöltő reakciója jelentősen javult, az új motor kiemelkedő vezetési élményt nyújt az új 6-sebességes manuális váltóval és a kormányváltó fülekkel is rendelkező automata váltóval egyaránt.
A meglepően csendes utastér a teljesen új dízelmotor és a zajcsökkentő intézkedések által valósult meg. A kabin csendessége még autópályán vagy rossz minőségű utakon haladva is lehetőséget biztosít az első és hátsó üléseken utazók zavartalan beszélgetéséhez. Agilis vezetési élmény nyújt a gyorsabb kormány áttételnek köszönhetően, amely az elődtől örökölt kategória első 5,9 méteres fordulási sugárral egészül ki.A teljesen új L200-as a Mitsubishi Motors thaiföldi gyárában készül a globális autópiacra – az európai bevezetés (MME 34 ország) 2015 nyarán várható, Club Cab és Double Cab kivitelben is elérhető lesz.