Az akkor még Rogán Antal vezette Belváros ezt többek között saját honlappal, magazinnal, mobilapplikációval, utcai hirdetésekkel, interaktív táblák kihelyezésével kívánta elérni. A kampány ugyan megvolt tavaly május-júliusban, és egy honlap is elindult – amit ma már nem frissítenek –, az interaktív táblák nyomát már nem találta a VS (noha a cég szerint kihelyeztek ilyeneket), az 5000 példányban terjeszteni tervezett Váci utca magazinnak végül hét száma jelent meg. A telefonos applikáció elsikkadt, a tervezett sajtókampány ellenére pedig nem lehet a társaságra bukkanni az MTI archívumában. Az utcabútorokat (padokat, szemeteseket, virágtartókat) ellátták Váci utca-logóval.
Az egész projekt lényege azonban az lett volna, hogy klaszterbe tömörítse, egyesítse a kereskedőket: az érintett környék 300-400 kereskedőjéből volt, aki egyáltalán nem hallott ilyen klaszterről, amihez végül úgy ötvenen csatlakoztak. „A környék, nemhogy nem fejlődik, hanem egyesen döglődik” – nyilatkozott a portálnak egy helyi kereskedő. A VBN Kft. pénzügyi beszámolói szerint 2013-ban 105 milliót, 2014-ben 188 milliót költöttek, de 193 millióért kötöttek kommunikációs szerződéseket is. Az önkormányzat azért döntött a megszüntetés mellett, mert szerintük a a cég mostanra "betöltötte feladatát", a Váci utca brandépítése „új pályára állt, amelyen már önállóan tudnak tovább haladni a területen működő üzletek”.