pályázat;kommunikáció;világkiállítás;Fellegi Tamás;

- Fellegi cége 790 milliót nyert

A Fellegi Tamás volt fejlesztési miniszter érdekeltségébe tartozó Euroatlantic Solutions Kft. nyerte el a Világkiállítás magyar megjelenés kommunikációjára kiírt, 790 milliós közbeszerzési pályázatot - értesült a Kreatív Online. 

A cég vállalta, hogy ellátja a kiállítási szerepléshez kapcsolódó rendezvény- és utazásszervezési, valamint reklám- és marketingfeladatokat. Emellett prezentációkat, háttéranyagokat készítenek, valamint az ajándéktárgyakat is beszerzik, noha Fellegiék önerőből csupán a feladatok negyedét végzik el, a fennmaradó teendőket alvállalkozóknak adják ki. Az Euroatlantic Solutions korábban is kapott megbízást a milánói rendezvénnyel kapcsolatban: a magyar világkiállítási honlapot és az ahhoz kapcsolódó közösségi média felületeket készítették el 24 millió forintért.

Az átalakuló közmédia Reisz Andrást parkoló pályára küldte. Saját meteorológusokkal kívánják elmondatni, honnan fúj a szél. Egyelőre még nem nagyon sikerül, ez azonban Reisz Andrást cseppet sem vigasztalja. Neki az élete a médiameteorológia. Megtanulta, magát egy országgal megszerettette, és ma már egyetemen tanítja. A köztelevízió átszervezésével, március 15-vel viszont eltűnt a képernyőről.