Bulvár;Mazda;

2015-04-13 11:41:00

A Mazda potenciálja

Az Európában a Genfi Autószalonon mutatkozott be először a korábban az Egyesült Államokban, Japánban és Ausztráliában már leleplezett, vadonatúj Mazda CX-3, amely minden ízében új modell. 

A Mazda legelső kisméretű szabadidőjárművét napjaink aktív életstílusához tervezték és fejlesztették, és ezzel az új korszak etalonjává válhat. Az új Mazda CX-3 modellen is tetten érhető a KODO formajegyeinek hatása, ugyanakkor az autó kompromisszumokat nem ismerő formaterve ellentmondást nem tűrően fejezi ki a minőséget, a sebességet, a tartalmat és a céltudatosságot.

 

Az utastérben a szabadidő-autók és a személygépkocsik legjobb tulajdonságai elegyednek. Az eredmény: a crossoverekre jellemző szabadság, akadálytalan kilátás és határtalan vezetési élmény, a nagyméretű szedánokat idéző, valószínűtlenül ergonomikus beltér kényelmével, valamint egy praktikus, rugalmasan alakítható csomagtartóval kombinálva.

 

A Mazda új generációs HMI-rendszerének két legfontosabb irányelve a biztonság és a felhasználhatóság. A cél, hogy a vezető maximálisan kiélvezhesse a CX-3 széles körű technológiai tartalmát, a lehető legnagyobb kényelemben, minimális szem- vagy testmozgással.

 

A választható SKYACTIV hajtásláncok magától értetődő természetességgel mozgatják a Mazda CX-3-at. Erőteljes, lineáris gyorsítóképesség, bőséges forgatónyomatékkal. SKYACTIV-G 2.0 közvetlen befecskendezéses benzinmotor melynek fogyasztása nem éri el a hat litert, míg a SKYACTIV-D 1.5 tiszta üzemű dízelmotor akár öt literrel is elmegy 100 kilométeren. A korlátok nélküli mobilitásra tervezett Mazda CX-3 első- és összkerékhajtással egyaránt megrendelhető. A kifinomult felfüggesztés magabiztos vezethetőséget és úttartást biztosít, míg a merev, mégis könnyű SKYACTIV karosszéria kiváló törésbiztonságot kínál.