Az online kiskereskedelmi piac évente 20-25 százalékkal bővül, és ma már a teljes magyar lakosság csaknem egynegyedét éri el - hangsúlyozta az Árukereső.hu. A kereskedők többsége szerint az elmúlt három évben 2014-ben nőtt legnagyobb mértékben az új szereplők száma. Ugyanakkor a webáruházak úgy vélik, hogy az új, kisebb belépők növekedési lehetőségei - a piac és a vásárlói tudatosság növekedésével - csökkentek. Ez a tendencia azt jelzi, hogy a további fejlődés kulcsa hosszú távon a vásárlók elégedettségének és bizalmának elnyerése lehet - közölték.
Tavaly már 626 bolt, az akkor aktívan működő webáruházak több mint felének részvételével zajlott a verseny. Az év legjobb webáruházának járó díjat tavaly a JátékNet vehette át, amely a játék kategóriában a minőségi és a népszerűségi versenyben is első helyezést ért el.