Forrás: Facebook/Lokál
A - könnyedség álcájaként frivol című - Lokál október eleji számában már nem próbálják rejtegetni a lényeget: kétoldalnyi kormányzati hirdetést helyeztek el, ami a "migránsellenes" nemzeti konzultáció "eredményei” alapján azt hazudja állítja: Az emberek döntöttek: az országot meg kell véden”.
A Lokál egy külön oldalt szánt még a menekültügyekre, ezzel összefüggésben a legfrissebb közvélemény-kutatásokra hivatkozva azt írják: „a publikált elemzések alapján konszenzus alakult ki abban, hogy a Fidesz–KDNP támogatottsága rég nem látott magasságokba ugrott”. Na még egyszer: ugrott! Szóval nem is csak emelkedett.
Miközben mindezeket a cikkeket kemény munkával összeollózzák megírják, közben anyagi gondok miatt sem kell, hogy főjön a fejük. A Lokál finanszírozása ugyanis hosszú távon megoldott - írja a Népszabadság - és nem csak a kormányhirdetések miatt. A Szerencsejáték Zrt. a lap dupla „fortuna” oldalain van folyamatosan jelen hirdetésekkel, ezenkívül ez az állami cég szponzorálja a Lokál sportoldalát is.
lásd még: "Eléggé Fidesz-közeli társaságok"- A Szerencsejáték Zrt. milliárdjainak sorsa
Forrás: Facebook/Andrew G. Vajna
Az meg különösen pikáns - így a nol. hu - hogy miközben Habony Árpád barátja, Andy Vajna a hírek szerint előrehaladott tárgyalásokat folytat a TV2 megvételéről, a Lokál nagy interjút közölt Shadia Nuguddal, a kereskedelmi csatorna programigazgatójával, majd Havas Henrikkel hirdette a TV2 Sztárban sztár című szórakoztató műsorát.
A teljes cikk itt olvasható