A HG 360 feladata a kormányablakok működésének bemutatására és népszerűsítésére vonatkozó kommunikációs kampány lebonyolítása. Ebben az összegben a médiavásárlás, a kreatív tervezés, valamint a gyártással kapcsolatos feladatok megtervezése is benne van. A HG360 egyedüli indulóként nyerte meg a gyorsított, meghívásos közbeszerzést. Az NKH azzal indokolta a rendkívüli sürgősséget, hogy a 2007-2013-as uniós időszakban rendelkezésre álló technikai segítségnyújtási keretet 2015 végéig lehet felhasználni. Megkérdeztük a hivatalt, hogy mi értelme van a kormányablakokat 2 milliárdért népszerűsítő kampánynak, hiszen nem versenypiaci szolgáltatásról van szó: a kormányablakokat minden polgár igénybe veszi, amikor valamilyen hivatalos ügyet kell intéznie függetlenül attól, hány plakáttal találkozott. Az NKH lapzártánkig nem válaszolt.