Új fővárosi galéria az emberség jegyében

Budapest VII. kerületében nyílt meg a Kabinet Galéria. A bemutatótermet életre hívó és működtető "RÉS" Alapítvány, valamint a koordinációt segítő Alapítvány a Társadalmi Felelősségvállalásért közhasznú szervezet célja, hogy a hátrányos helyzetű alkotók és munkáik ismertebbé, így eladhatóbbá, kelendőbbé váljanak.

A galéria a tervek szerint alapvetően művészeti termékek bemutató- és árusító helyeként funkcionál majd, amelyben elsőként az Igazgyöngy Alapítvány termékeinek bemutatására kerül sor, később a Szigony Alapítvány által készített táskákat, hátizsákokat, valamint a Fruit of Care Közhasznú Nonprofit Kft. termékeit fogják árusítani.

A szervezők a későbbiekben olyan szervezetekkel szeretnének hosszabb távon együttműködni, amelyek minőségi termékeket állítanak elő, szakmai munkájuk példamutató, és a termékek elkészítésében részt vevők a bevételből teljesítményarányosan részesülnek.

A galéria alkalmas továbbá kisebb programok, megbeszélések lebonyolítására is, a pincehelyiség pedig a kiállító szervezetek részére történő adománygyűjtésre, pesti bázis kialakítására kínál lehetőséget.

Szerző

Wizz Air - Forgalomba állt az első Airbus A321-es

Forgalomba állította első Airbus A321-es repülőgépét a magyar kötődésű Wizz Air diszkont légitársaság. Váradi József, a cég vezérigazgatója a keddi birminghami sajtótájékoztatón személyesen nem volt jelen, videoüzenetében azt mondta, 2015 nagyon sikeres éve volt a légitársaságnak: részvényeik megjelentek a londoni tőzsdén, tíz év üzemelés után elérték a százmilliós utasszámot és megérkezett az első A321-esük. Tájékoztatása szerint ez abban segít majd a légitársaságnak, hogy fő piacán, Kelet-Közép-Európában ki tudja elégíteni a folyamatosan bővülő igényeket 

Váradi József hangsúlyozta, hogy az Airbus legnagyobb keskenytörzsű gépének egy székre jutó üzemelési költsége 10 százalékkal kedvezőbb, mint az A320-asé.  Ezzel továbbra is az európai légitársaságok között a legalacsonyabb lehet a cég üzemelési költsége - tette hozzá.

A Wizz Air jelenleg A320-as Airbusokat üzemeltet, 63 darab van a flottában. Ezek 180 utast tudnak a fedélzetükre venni, a hét méterrel hosszabb A321-esek viszont a Wizz Air által alkalmazott konfigurációval 230 embert tudnak szállítani, miközben a gép üzemelési költsége 10 százalékkal alacsonyabb.A légitársaságnak további 26 ilyen típusú gépre van rendelése, ezek novembertől folyamatosan érkeznek a flottába. Ezen kívül a Wizz Air idén adott le rendelést 110 darab újabb generációs, A321neóra, az üzlet értéke listaáron számolva 12,5 milliárd dollár. A gépek 2019 és 2024 között állnak forgalomba, akkorra 150 gépre nő a flotta mérete.

Szerző

Wizz Air - Forgalomba állt az első Airbus A321-es

Forgalomba állította első Airbus A321-es repülőgépét a magyar kötődésű Wizz Air diszkont légitársaság. Váradi József, a cég vezérigazgatója a keddi birminghami sajtótájékoztatón személyesen nem volt jelen, videoüzenetében azt mondta, 2015 nagyon sikeres éve volt a légitársaságnak: részvényeik megjelentek a londoni tőzsdén, tíz év üzemelés után elérték a százmilliós utasszámot és megérkezett az első A321-esük. Tájékoztatása szerint ez abban segít majd a légitársaságnak, hogy fő piacán, Kelet-Közép-Európában ki tudja elégíteni a folyamatosan bővülő igényeket 

Váradi József hangsúlyozta, hogy az Airbus legnagyobb keskenytörzsű gépének egy székre jutó üzemelési költsége 10 százalékkal kedvezőbb, mint az A320-asé.  Ezzel továbbra is az európai légitársaságok között a legalacsonyabb lehet a cég üzemelési költsége - tette hozzá.

A Wizz Air jelenleg A320-as Airbusokat üzemeltet, 63 darab van a flottában. Ezek 180 utast tudnak a fedélzetükre venni, a hét méterrel hosszabb A321-esek viszont a Wizz Air által alkalmazott konfigurációval 230 embert tudnak szállítani, miközben a gép üzemelési költsége 10 százalékkal alacsonyabb.A légitársaságnak további 26 ilyen típusú gépre van rendelése, ezek novembertől folyamatosan érkeznek a flottába. Ezen kívül a Wizz Air idén adott le rendelést 110 darab újabb generációs, A321neóra, az üzlet értéke listaáron számolva 12,5 milliárd dollár. A gépek 2019 és 2024 között állnak forgalomba, akkorra 150 gépre nő a flotta mérete.

Szerző