A VOSZ a közszféra átalakítása mellett

Az adminisztratív terhek és az állami bürokrácia csökkentésére irányuló kormányzati programról, az uniós források felhasználási lehetőségeiről, továbbá a gazdaság dinamizálását elősegítő elképzelésekről tájékoztatta Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter kedden a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) elnökségét. 

A testületi ülésén VOSZ elnöksége nevében Demján Sándor üdvözölte a közszféra átalakítására vonatkozó kormányzati koncepciót, amely egybeesik a Szövetség több évtizedes elvárásával, törekvésével. A vállalkozói közösség támogatja a korszerű és szolgáltató állam kialakítását célzó központi kezdeményezést - mondta. A felek megállapodtak egy közös munkacsoport felállításában is a jövőbeli eredményes együttműködés elősegítése érdekében.

Az elnökség egyhangú szavazással, harmadik alkalommal választotta meg Dávid Ferencet a VOSZ főtitkárának, a kétdiplomás közgazdász február 1-től tölti be a vezető tisztséget. 

Szerző
Témák
Demján Sándor

Daruval a terror ellen

Beszámoltunk róla: a langlovagok.hu szakmai portál megírta, hogy már hétfőn hajnalban az ország minden mozgásképes tűzoltódaruját Budapestre rendelték.

Nyilvánvaló: taxiemelgetési céllal dönthettek így az illetékesek. A katasztrófa-szóvivő talányosan annyit mondott a lapnak, hogy „a tűzoltódarukat szolgálati feladatra vezényelték a fővárosba”.

Nos itt azért akad egy kis bibi. A kék lámpás, szirénás speciális járműveket azért vették, hogy ha baj van, hát a mentésre képzett emberekkel működtetett technika gyorsan tehesse a dolgát. Ezt a lázálmot is nyilván a határőrből lett katasztrófavédelmisből lett miniszterelnöki belbiztonsági főtanácsadó, a polihisztor Bakondi György nevéhez köthetjük.

Értem én, hogy tele a gatya, de a legkevesebb, hogy felelőtlenségnek, de sokkal inkább szándékos veszélyeztetés bűntettének vélem, hogy lényegében az ország egészét tették – ki tudja mennyi ideig – e szegmensben védtelenné. Ha – csak példaképp – ide 300 kilométerre, Záhonyban most felborul egy sósavat szállító tartálykocsi, mire Pestről odadöcög a nem épp gyorsulási versenyekre tervezett jármű, addigra egész Záhony feloldódik a Nemzeti Együttműködés Rendszerében.

Persze ebből is látszik, mekkora szükség van az alaptörvény módosítására. Mert akkor az összes pesti építőcégtől – különös tekintettel a Közgépre – terrorveszély címén elrekvirálhatnák a darukat, és még a sajtó sem írhatná meg.

Mennyivel egyszerűbb lenne, ugye?

Szerző
Veress Jenő

Daruval a terror ellen

Beszámoltunk róla: a langlovagok.hu szakmai portál megírta, hogy már hétfőn hajnalban az ország minden mozgásképes tűzoltódaruját Budapestre rendelték.

Nyilvánvaló: taxiemelgetési céllal dönthettek így az illetékesek. A katasztrófa-szóvivő talányosan annyit mondott a lapnak, hogy „a tűzoltódarukat szolgálati feladatra vezényelték a fővárosba”.

Nos itt azért akad egy kis bibi. A kék lámpás, szirénás speciális járműveket azért vették, hogy ha baj van, hát a mentésre képzett emberekkel működtetett technika gyorsan tehesse a dolgát. Ezt a lázálmot is nyilván a határőrből lett katasztrófavédelmisből lett miniszterelnöki belbiztonsági főtanácsadó, a polihisztor Bakondi György nevéhez köthetjük.

Értem én, hogy tele a gatya, de a legkevesebb, hogy felelőtlenségnek, de sokkal inkább szándékos veszélyeztetés bűntettének vélem, hogy lényegében az ország egészét tették – ki tudja mennyi ideig – e szegmensben védtelenné. Ha – csak példaképp – ide 300 kilométerre, Záhonyban most felborul egy sósavat szállító tartálykocsi, mire Pestről odadöcög a nem épp gyorsulási versenyekre tervezett jármű, addigra egész Záhony feloldódik a Nemzeti Együttműködés Rendszerében.

Persze ebből is látszik, mekkora szükség van az alaptörvény módosítására. Mert akkor az összes pesti építőcégtől – különös tekintettel a Közgépre – terrorveszély címén elrekvirálhatnák a darukat, és még a sajtó sem írhatná meg.

Mennyivel egyszerűbb lenne, ugye?

Szerző
Veress Jenő