A szolgáltatás jelenleg világszerte 46 piacon érhető el és felhasználók milliói vették igénybe a program indulása óta. A bevezetés óta a kelet-közép-európai régió országaiban háromszorosára nőtt a szolgáltatást igénybevevő felhasználók száma, ami alátámasztja, hogy a megoldás hatékony lehet az e-kereskedelemhez kapcsolódó vásárlói félelmek eloszlatásában. A szolgáltatás egy év alatt 12 alkalommal igényelhető és vásárlásonként 9300 forint összegig fedezi a visszaszállítás költségeit. A visszatérítés igényléséhez a PayPal weboldalán található űrlapot kell beküldeni, csatolva a szükséges dokumentumokat.
A PayPal fogyasztói szokásokat felmérő kutatás szerint a magyar fogyasztók 38 százaléka vásárolt már olyan terméket az interneten, amely nem felelt meg az előzetes várakozásoknak. Az elégedetlen vásárlók 36 százaléka nem küldte vissza a terméket, aminek okaként a válaszadók 19 százaléka a visszaküldés magas költségeit, 25 százalék pedig a visszaküldés bonyolultságát jelölte meg.