A Habony-médiát, így a 888-at is hizlalta a Paks II. kampány

Az MVM Zrt. nevű állami vállalat Paks II-t népszerűsítő reklám- és sajtókampányának médiatermékekre bontott kiadásait kérte ki az Átlátszó, és az oknyomozók meg is kapták a listát - írja a 444.hu.

A táblázatot - itt megnézhető - érdemes alaposan áttanulmányozni, egyebek mellett kiderül belőle, hogy az MVM Zrt. (állami vállalat!) összesen 379,8 millió forintot költött a kampányra, ezen belül – ha a plakátkampányt és a közmédiát kivonjuk – a sajtóra 213,7 millió forint jutott. Ennek több, mint a felét,127 721 551 forintot költöttek el a Habony Árpád cégéhez tartozó médiatermékeknél, köztük a minap bizarr "népszerűséghez" jutó 888.hu-nál. 

Szerző

Ismeretlen pszichoaktív szer ütötte ki a törökszentmiklósiakat - Új infók!

Publikálás dátuma
2016.01.29. 16:17
Illusztráció/Getty Images
Több embert is súlyos állapotban vittek kórházba a mentők Törökszentmiklósról egy veszélyes, új pszichoaktív anyag fogyasztása miatt péntek délelőtt és csütörtök éjszaka. Az M1 aktuális csatorna péntek esti Híradójában elhangzott: másfél nap alatt hat fiatalt vittek kórházba eszméletlen állapotban kábítószer-fogyasztás miatt, két várandós asszonyon császármetszést kellett végrehajtani, jelenleg az intenzíven vannak, az újszülötteket a fővárosi gyermekklinikára vitték. A Törökszentmiklósi Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya a megbetegedésekkel kapcsolatban őrizetbe vett egy 39 éves helybéli férfit.

A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője elmondta, hogy az elsődleges orvosi vélemény szerint valamilyen veszélyes, új pszichoaktív anyag fogyasztása miatt kerültek rövid időn belül eszméletlen állapotba az érintettek. A megyei rendőr-főkapitányság közleményében felhívta a figyelmet arra, hogy - az eddigi információk szerint - olyan új, veszélyes szer jelent meg a kábítószer-fogyasztók között, amely rövid időn belül életveszélyes állapotot idézhet elő. Arra figyelmeztették a lakosságot, hogy tartózkodjon mindennemű kábítószer, illetve pszichoaktív anyag fogyasztásától. Mindenkit arra kértek, hogy figyeljen környezetére, családtagjaira, ismerőseire, és ha bármi gyanúsat tapasztalnak, értesítsék a rendőrséget.

Az M1 aktuális csatorna péntek esti Híradójában elhangzott: másfél nap alatt hat fiatalt vittek kórházba eszméletlen állapotban kábítószer-fogyasztás miatt. Ecseki Tímea, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Hetényi Géza Kórház-Rendelőintézet ügyeletes orvosa elmondta: két fiatal, várandós nő is a kórházukba került, rajtuk császármetszést is végre kellett hajtani. A két nőt az intenzív osztályon ápolják. Hozzátette: ismeretlen eredetű drogot, úgynevezett kristályt fogyaszthattak. A rendőrség pénteken őrizetbe vett egy 39 éves helybéli férfit.

Az M1 tudósítója a helyszínről bejelentkezve elmondta: a két kismama mellett három fiatal férfit is a kórházban ápolnak, egy férfit "nagyon súlyos állapotban" Budapestre szállítottak, az újszülötteket pedig ugyancsak a fővárosba, az 1-es számú gyermekklinikára vitték. Elek István, a Péterfy Sándor utcai kórház osztályvezető főorvosa megerősítette: egy fiatal férfit kórházukba szállítottak Szolnokról, a fiatalembernek jelenleg "támogatják a légzését", de javul az állapota, szombaton tervezik felébreszteni.

Kardos József, az Országos Mentőszolgálat Észak-alföldi Mentőszervezet Jász-Nagykun-Szolnok megyei kirendeltségének vezető mentőtisztje elmondta: a hat fiatal közül négyet vittek a mentők a Hetényi-kórházba pszichoaktív anyag fogyasztása miatt Törökszentmiklósról: csütörtök éjjel egy 28 éves várandós nőt, háromnegyed óra elteltével egy fiatalembert, majd később még egy fiatal férfit. Péntek délelőtt súlyos állapotban vittek a Hetényi-kórházba egy fiatal, 26-28 éves férfit, egy másik törökszentmiklósi címről. Őt Budapestre vitték tovább a Péterfy-kórház toxikológiai osztályára.

Zacher Gábor: skandalum, ami Törökszentmiklóson történt

A toxikológus szakember szerint a magyar kábítószer-történetben még nem fordult elő, hogy ilyen súlyos, tömeges túladagolás két várandós nőt is érintsen, ráadásul a császármetszéssel világra jött újszülöttek is nagyon rossz általános állapotban vannak. Zacher Gábor elmondta: a fiatalok ismert szereket, úgynevezett alfa-PVP-t, illetve pentedront fogyasztottak, amelyek két-három éve jelentek meg a piacon, nagyon "népszerűek" és sokat is foglalnak le belőlük a rendőrök. Mindkét szer - tette hozzá - önmagában is alkalmas arra, hogy életveszélyes állapotot okozzon, de együtt különösen. A túladagolás tünetei között van a szapora szívműködés, érösszehúzódás, magas vérnyomás, a testhőmérséklet extrém emelkedése, és halmozott görcsrohamok. Zacher Gábor elmondta azt is: lehet, hogy túl tiszta volt az a szer, amelyet a fiatalok fogyasztottak. Azt mondta: biztos, hogy valamilyen fantázianéven vették a port a drogkereskedőtől, és nem tudták, hogy mi a hatása vagy milyen anyagok kombinációjából áll.

Szerző
Frissítve: 2016.01.30. 09:15

Ismeretlen pszichoaktív szer ütötte ki a törökszentmiklósiakat - Új infók!

Publikálás dátuma
2016.01.29. 16:17
Illusztráció/Getty Images
Több embert is súlyos állapotban vittek kórházba a mentők Törökszentmiklósról egy veszélyes, új pszichoaktív anyag fogyasztása miatt péntek délelőtt és csütörtök éjszaka. Az M1 aktuális csatorna péntek esti Híradójában elhangzott: másfél nap alatt hat fiatalt vittek kórházba eszméletlen állapotban kábítószer-fogyasztás miatt, két várandós asszonyon császármetszést kellett végrehajtani, jelenleg az intenzíven vannak, az újszülötteket a fővárosi gyermekklinikára vitték. A Törökszentmiklósi Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya a megbetegedésekkel kapcsolatban őrizetbe vett egy 39 éves helybéli férfit.

A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője elmondta, hogy az elsődleges orvosi vélemény szerint valamilyen veszélyes, új pszichoaktív anyag fogyasztása miatt kerültek rövid időn belül eszméletlen állapotba az érintettek. A megyei rendőr-főkapitányság közleményében felhívta a figyelmet arra, hogy - az eddigi információk szerint - olyan új, veszélyes szer jelent meg a kábítószer-fogyasztók között, amely rövid időn belül életveszélyes állapotot idézhet elő. Arra figyelmeztették a lakosságot, hogy tartózkodjon mindennemű kábítószer, illetve pszichoaktív anyag fogyasztásától. Mindenkit arra kértek, hogy figyeljen környezetére, családtagjaira, ismerőseire, és ha bármi gyanúsat tapasztalnak, értesítsék a rendőrséget.

Az M1 aktuális csatorna péntek esti Híradójában elhangzott: másfél nap alatt hat fiatalt vittek kórházba eszméletlen állapotban kábítószer-fogyasztás miatt. Ecseki Tímea, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Hetényi Géza Kórház-Rendelőintézet ügyeletes orvosa elmondta: két fiatal, várandós nő is a kórházukba került, rajtuk császármetszést is végre kellett hajtani. A két nőt az intenzív osztályon ápolják. Hozzátette: ismeretlen eredetű drogot, úgynevezett kristályt fogyaszthattak. A rendőrség pénteken őrizetbe vett egy 39 éves helybéli férfit.

Az M1 tudósítója a helyszínről bejelentkezve elmondta: a két kismama mellett három fiatal férfit is a kórházban ápolnak, egy férfit "nagyon súlyos állapotban" Budapestre szállítottak, az újszülötteket pedig ugyancsak a fővárosba, az 1-es számú gyermekklinikára vitték. Elek István, a Péterfy Sándor utcai kórház osztályvezető főorvosa megerősítette: egy fiatal férfit kórházukba szállítottak Szolnokról, a fiatalembernek jelenleg "támogatják a légzését", de javul az állapota, szombaton tervezik felébreszteni.

Kardos József, az Országos Mentőszolgálat Észak-alföldi Mentőszervezet Jász-Nagykun-Szolnok megyei kirendeltségének vezető mentőtisztje elmondta: a hat fiatal közül négyet vittek a mentők a Hetényi-kórházba pszichoaktív anyag fogyasztása miatt Törökszentmiklósról: csütörtök éjjel egy 28 éves várandós nőt, háromnegyed óra elteltével egy fiatalembert, majd később még egy fiatal férfit. Péntek délelőtt súlyos állapotban vittek a Hetényi-kórházba egy fiatal, 26-28 éves férfit, egy másik törökszentmiklósi címről. Őt Budapestre vitték tovább a Péterfy-kórház toxikológiai osztályára.

Zacher Gábor: skandalum, ami Törökszentmiklóson történt

A toxikológus szakember szerint a magyar kábítószer-történetben még nem fordult elő, hogy ilyen súlyos, tömeges túladagolás két várandós nőt is érintsen, ráadásul a császármetszéssel világra jött újszülöttek is nagyon rossz általános állapotban vannak. Zacher Gábor elmondta: a fiatalok ismert szereket, úgynevezett alfa-PVP-t, illetve pentedront fogyasztottak, amelyek két-három éve jelentek meg a piacon, nagyon "népszerűek" és sokat is foglalnak le belőlük a rendőrök. Mindkét szer - tette hozzá - önmagában is alkalmas arra, hogy életveszélyes állapotot okozzon, de együtt különösen. A túladagolás tünetei között van a szapora szívműködés, érösszehúzódás, magas vérnyomás, a testhőmérséklet extrém emelkedése, és halmozott görcsrohamok. Zacher Gábor elmondta azt is: lehet, hogy túl tiszta volt az a szer, amelyet a fiatalok fogyasztottak. Azt mondta: biztos, hogy valamilyen fantázianéven vették a port a drogkereskedőtől, és nem tudták, hogy mi a hatása vagy milyen anyagok kombinációjából áll.

Szerző
Frissítve: 2016.01.30. 09:15