Az elektromos autókkal szolgáltató társaság kampányának üzenete egyszerű: az innováció a fejlődés záloga, így, aki az innovatív megoldásokat erőszakkal próbálja ellehetetleníteni, az végső soron a fejlődésre, a jövőre mond nemet. A kampányban a Green Taxi villanydugó formájú szabadjelzőjét „Free Uber” felirattal látják el, ezzel demonstrálva a közösségi fuvarszervező által képviselt értékek mellett. A taxitársaság, amely 65 elektromos autóval végez személyszállítást Budapesten, tavaly október óta működik. A cég az internetszolgáltató Externet Zrt. többségi tulajdona, melyet állami támogatás nélkül, 30 százalék önrészből és 70 százalék hitelből finanszíroztak a tulajdonosok.
Mostantól villásdugó-formájú szabadjelzőjükön ezek a járművek a free Uber, azaz szabad Uber feliratot viselik. Mindez nagyon jól hangzik, de kissé megkésettnek tűnik. Ugyanis mostanra az Uber működése gyakorlatilag ellehetetlenült, legalábbis a korábbi formájában. Február 19-én érvénybe léptek az új jogszabályok, amelyek az Uber-sofőrök számára előírják ugyanazokat a vizsgákat, engedélyeket és tanfolyamokat, amelyek a taxisok számára is kötelezőek. A hatóságok még aznap le is csaptak az első Uber-taxisra, az autójáról levették a rendszámot, és vaskos, akár 800 ezer forintos bírságra számíthat.