A társaság 2015 januárja és júniusa között a Seractil Dolo 300 mg elnevezésű terméket nem az alkalmazási előírás alapján reklámozta, az azonnal működésbe lép szlogen azt üzente, hogy a termék azonnal hatni kezd, így nagyon gyorsan várható a fájdalomcsökkentő hatás. Ugyanakkor a gyógyszer forgalomba hozatali engedélyét kibocsátó Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) álláspontja szerint a filmtabletta bevételét követően a gyógyszernek előbb fel kell szívódnia, és a hatás csak ezután várható, és nem azonnal.
A GVH súlyosbító körülményként értékelte többek között, hogy a megtévesztő kereskedelmi gyakorlat a fogyasztók széles körét érte el, illetve időben elhúzódott. A büntetés mértékét enyhítette azonban, hogy a reklámeszközök nem csak jogsértő üzenetet tartalmaztak, és az érintett termékből a SAGER Pharmának csekély árbevétele származott. A hatóság közleményében felhívta a figyelmet, hogy gyógyszerek reklámozása akkor jogszerű, ha a terméket az engedélyezett alkalmazási előírás szerint mutatják be, így nem az állítás valóságtartalma bír elsődleges jelentőséggel.