Tarlós István elmondta, a 17 kilométeres metróvonalat három szakaszban újítják fel, és "150 új autóbusz fogja a kiváltó forgalmat lebonyolítani". A Fővárosi Közgyűlés szerdán nem döntött a kérdésről - emlékeztetett a főpolgármester, majd úgy fogalmazott: "valószínűleg egy rendkívüli közgyűlést hívok össze május közepe tájára, hogy ezek a buszok milyen buszok legyenek".
Tarlós István "riporteri kérdésre" válaszolva - teljesítve a mostanában kötelezőnek tűnő Alstom-penzumot - beszélt arról is, hogy a 2006-ban megkötött 4-es metró szerződések, "élen az Alstom-szerződéssel (...) nagyon szörnyűek voltak". A főpolgármester azt mondta: 2010-es hivatalba lépése után még 2011-ben emiatt az ügyészséghez fordultak, és úgy tudja, hogy a mai napig nem zárták le a nyomozást ebben az ügyben.