MVM Magyar Villamos Művek Zrt.;

2016-05-02 20:33:00

Szijjártó barátja kampányol az MVM-nek

A Kuna Tibor vezette Trinity Communications Kft. 300 millió forintért készítette el a Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt. új imázskampányát - írta az Index. 

Az MVM közölte, a költségek legnagyobb részét a telephelyeken és épületeken található logók és irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje teszi ki, maga a logótervezés költsége pedig csupán 50 ezer forint volt. Mint írták, elavultnak érezték a régi logót és imázst, szerintük nem fejezte ki elég jól a vállalat szerteágazó tevékenységét, ezért döntöttek a ráncfelvarrás mellett. A Trinity vezetőjét Szijjártó Péter egy 444-nek adott interjújában közeli barátjának nevezte. A mai külgazdasági és külügyminiszter még a Fidelitasban ismerkedett össze Kunával, aki a Fidesz-frakció kabinettitkára is volt 2003 és 2008 között. A Trinity tavaly - két másik ügynökség mellett - győztesen került ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 25 milliárd keretösszegű állami kommunikációs tenderén.