Emellett a Galvani híd kiépítését, a ráckevei és a gödöllői HÉV-vonalak fejlesztését is tervezik, felújítanák a kisföldalattit is.
Erre 2016-ban és 2017-ben a rendelkezésre álló forrásokból, 2018-ban pedig egy előre elkülönített 597 millió forintos alapból kell elkészíteni az engedélyezési terveket. A kormányhatározat szerint a beruházásokra 2016 és 2018 között kerül sor, aminek viszont kicsi a valószínűsége.
Kérdés, hogy ezekre a 100 milliárd forintos beruházásokra honnan lesz pénz. A költségvetési forrásokból aligha, ha az engedélyezési eljárás 2018-ban befejeződik, akkor versenyt kellene futni az idővel, hogy a 2020-ig tartó uniós gazdasági ciklusba beleférjen, mert ezt követően egészen más irányelvek alapján nyújt majd Brüsszel támogatást, és feltehetően az eddigieknél szigorúbb követelmények között, kevesebb pénzt felhasználva.