menekültek;gyűlölet;plakátkampány;

- Milliárdok gyűlöletre, tízmillió szeretetre

Miközben múlt szerda óta 10 millió forint gyűlt össze a Magyar Kétfarkú Kutya Párt számláján a kvótareferendumot népszerűsítő gyűlöletözön ellensúlyozására szánt plakátkampány támogatására, a Kreatív összesítése szerint minden korábbinak "elsöprőbb erejű" médiahadjáratot folytat a kormány. 

A Kantar Média előzetes adatai szerint az augusztus 13-án elindult törvényes reklámidőszakot megelőző három hónapban több mint tízezerszer jelentette meg a Miniszterelnökség a népszavazásra buzdító reklámokat az elektronikus médiumokban. A tájékoztató kampánynak mondott időszak kék plakátjai két hullámban árasztották el a köztereket is, a "nemkampány" a szakemberek szerint fél áron is legalább 1,8 milliárd forintjába került az adófizetőknek. Ezzel szemben a Kétfarkúak a civil adományokból most óriásplakátok mellett rengeteg A4-es méretű szórólappal akarják elárasztani az országot, felhívásukban azt írták: "a kormány még mindig nem lett jó fej, és továbbra is arra költi a pénzünket, hogy megmondja nekünk, mitől féljünk és mit utáljunk. Még sose volt tele ennyi gyűlölettel ez az ország".

Egymás után küldik vissza korábban kitüntetett szaktekintélyek állami elismeréseiket, miután Bayer Zsolt lovagkeresztet kapott a nemzeti ünnepen. A szélsőjobboldali publicista keresztjét Lázár János kancelláriaminiszter megérdemeltnek tartja, ám a saját díjukat visszaküldők azonban nem akarnak összefüggésbe kerülni a rassizsta, kirekesztő nézeteiről ismert Bayerrel. Így telt a nemzeti ünnep.