Mediaworks;megbízott vezérigazgató;Door Tamás;

2016-10-12 15:36:00

Népszabadság - Új vezér a Mediaworks élén

A Mediaworks Hungary Zrt. Door Tamást, a társaság értékesítési és marketing igazgatóját megbízta, hogy jelenlegi feladatai mellett töltse be a kiadócsoport megbízott-vezérigazgatói pozícióját - közölte a társaság szerdán az MTI-vel.

Közleményükben olvasható az is, hogy szerdától Kázmér Juditot, a Pannon Lapok Társaságában (PLT) elfoglalt igazgatósági tagsága mellett, a Mediaworks igazgatóságának tagjává választották. A Mediaworks szombat reggel tájékoztatott arról, hogy a kiadó szombattól felfüggesztette a Népszabadság nyomtatott és internetes formában történő kiadását a lap új koncepciójának kialakításáig. A kiadó döntését közleményében azzal indokolta, hogy a lap példányszáma az elmúlt tíz évben 74 százalékkal, azaz 100 ezer példányt meghaladó mértékben csökkent, így az 2007 óta több mint 5 milliárd forint veszteséget termelt, és idén is jelentős veszteséget halmozott fel. A kiadó hétfőn, az esti órákban azt is közölte az MTI-vel, hogy egészségügyi okok miatt távozik a társaságtól Katona Viktor, a Mediaworks Zrt. pénzügyi és operatív igazgatója, akinek megbízott vezérigazgatói kinevezését a hétvégén jelentette be a társaság. Közlésük szerint a menedzser hétfőn kérte munkaviszonya megszüntetését, valamint lemondott igazgatósági tagságáról is.

A Mediaworks oldalán Door Tamásról a következők olvashatók: 

Door Tamás a Mediaworks Hungary Zrt. értékesítési és marketing igazgatója. Debrecenben a KLTE-MFK-n szerzett gazdálkodási szakmérnök diplomát 2005-ben. 15 éve dolgozik a médiapiacon, melynek nagy részét az értékesítés és márkaépítés területén töltötte. Médiás pályafutását 2000-ben értékesítőként kezdte az InfoRádiónál, ahonnan 2011-ben az InfoRádió és az inforadio.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként köszönt el.

 

Ezt követően a Juventus rádió kereskedelmi és marketing igazgatója lett, majd 2013-tól a Juventus cégcsoporthoz tartozó 5 cég vezérigazgatója, illetve ügyvezető igazgatójaként dolgozott tovább. Kiemelt feladatai a Juventus, mint a legrégebbi rádiós márka frissítése, a kereskedelmi terület átstrukturálása, a marketing megerősítése, valamint a 25 éves elavult analóg rádiós technika 21. század kihívásainak megfelelő megújítása voltak. 2015-re egy friss, teljesen felújított, digitális rendszerekkel működő, 3 sajtódíjat, 2 marketing díjat nyert, kereskedelemben remekül teljesítő, nyereséget termelő vállalatot épített fel.

Az mondhatni természetesen nem szerepel az oldalon, hogy éppen Door Tamás volt az, aki a minap - dátum ezúttal sincs a levél végén - "örömmel" üzent a "tisztelt előfizetőknek,"

 hogy a menedzsment örömére szolgált az olvasók elégedettsége "a megújult Népszabadság szeptemberi és októberi (!!- a szerk.) számaival." Ezután következik a fenti levélben is olvasható buzdítás az előfizetés megújítására.