Kovács Béla ügyét a 2018-as választásokig húzhatják

Putyin és a populisták címmel közölt elemzést hétfői számában a Die Welt című német konzervatív lap a moszkvai vezetés európai és amerikai politikai pártokhoz, politikusokhoz fűződő viszonyáról, és országonként rövid összefoglalót is készített ezekről a kapcsolatokról. 

Magyarországról Boris Kálnoky írását jelentették meg, amelyben a szerző a bőnyi rendőrgyilkosság ügyét ismertetve kiemelte, hogy a Magyar Nemzeti Arcvonal honlapja "orosz propagandaeszköz". A szerző hozzátette, hogy a szervezetet korábban kapcsolatok fűzték össze a jobboldali radikális Jobbikkal, amely ugyan már mérsékelt politikát folytat, de továbbra is oroszbarát irányvonalat követ. A párttal kapcsolatban ismertette a lap Kovács Béla európai parlamenti képviselő ügyét, megjegyezve, hogy az Oroszországnak folytatott kémkedés gyanújával indított eljárás szokatlanul hosszúra nyúlt. Meglehet, hogy egészen a 2018-as választásokig húzzák majd, mert így a kampányban lehet ártani a Jobbiknak - írta Boris Kálnoky.

A Fideszt is támadják azzal, hogy Vlagyimir Putyin orosz elnök befolyása alatt áll, és legtöbbször a paksi atomerőmű bővítését emlegetik - fűzte hozzá a Die Welt szerzője, kiemelve: nem világos, hogy az üzlet a moszkvai és a budapesti vezetés "kétes összefonódásának" megnyilvánulása-e, "mindenesetre terhelő bizonyítékok nincsenek".

Szerző

Kunfalvi Nóra vezető pozíciót kapott a TV2-nél

Publikálás dátuma
2016.12.19. 14:23
Forrás: Facebook
A Mokka felelős szerkesztőjeként dolgozik tovább Kunfalvi Nóra - írja a hvg.hu. Ő az a riporter, aki többek között Juhász Pétert, az Együtt alelnökét botrányosan, minden médiaetikát mellőző riporttal próbált lejáratni - sikertelenül. Ám az új hírigazgató, Kökény-Szalai Vivien védelmezettje nem adta fel, az Orbán Viktor vagyonosodását vizsgáló politikus után Spéder Zoltánt is célba vette, akinek a TV2 emiatt most 6 millió forint sérelemdíjat fizethet.

Más munkakört kap, a reggeli Mokka című műsor felelős szerkesztőként dolgozik tovább január 1-től a botrányos lejárató riportjairól ismertté vált Kunfalvi Nóra - erősítette meg a portálnak a TV2 sajtóosztálya. Ez azt jelenti, hogy a Tények szerkesztőségéből távozik, mint riporter, és magasabb beosztásba kerül.

Ahogy lapunk is beszámolt róla, Kunfalvi Nóra az emlékezetes "G-pont" után állt fel három munkatársával együtt a Hír TV Célpont című műsorából, mondván, hogy szerintük Orbán "nem g*eci". A riporter ezután a szintén Fidesz-imádó 888.hu-hoz, majd az Andy Vajna tulajdonolta TV2-höz került, ahol már az első anyaga a lejáratásról szólt: akkor Zuschlag János volt szocialista politikus nyilatkozatával próbálták befeketíteni a kockás inges tüntetések vezéralakjává vált iskolaigazgatót, Pukli Istvánt.

Kunfalvi Nóra ezután Kökény-Szalai Vivien védelmében sorra gyártotta a kormány ellenségeit lejáratni próbáló anyagokat. Mindezek közül talán a legemlékezetesebb Juhász Péter pénzügyeinek bolygatása, ami után az Együtt politikusa feljelentést tett. Csak úgy, mint Spéder Zoltán, akinek összesen 5,7 millió forint sérelemdíjat ítélt a bíróság a Tények című műsor róla készített riportja miatt. 

A hvg.hu-nak bár sikerült elérnie Kunfalvi Nórát telefonon, de amikor megtudta, miért keresik, hirtelen arra hivatkozott, hogy rossz a vonal, majd letette a telefont.

Szerző

Kunfalvi Nóra vezető pozíciót kapott a TV2-nél

Publikálás dátuma
2016.12.19. 14:23
Forrás: Facebook
A Mokka felelős szerkesztőjeként dolgozik tovább Kunfalvi Nóra - írja a hvg.hu. Ő az a riporter, aki többek között Juhász Pétert, az Együtt alelnökét botrányosan, minden médiaetikát mellőző riporttal próbált lejáratni - sikertelenül. Ám az új hírigazgató, Kökény-Szalai Vivien védelmezettje nem adta fel, az Orbán Viktor vagyonosodását vizsgáló politikus után Spéder Zoltánt is célba vette, akinek a TV2 emiatt most 6 millió forint sérelemdíjat fizethet.

Más munkakört kap, a reggeli Mokka című műsor felelős szerkesztőként dolgozik tovább január 1-től a botrányos lejárató riportjairól ismertté vált Kunfalvi Nóra - erősítette meg a portálnak a TV2 sajtóosztálya. Ez azt jelenti, hogy a Tények szerkesztőségéből távozik, mint riporter, és magasabb beosztásba kerül.

Ahogy lapunk is beszámolt róla, Kunfalvi Nóra az emlékezetes "G-pont" után állt fel három munkatársával együtt a Hír TV Célpont című műsorából, mondván, hogy szerintük Orbán "nem g*eci". A riporter ezután a szintén Fidesz-imádó 888.hu-hoz, majd az Andy Vajna tulajdonolta TV2-höz került, ahol már az első anyaga a lejáratásról szólt: akkor Zuschlag János volt szocialista politikus nyilatkozatával próbálták befeketíteni a kockás inges tüntetések vezéralakjává vált iskolaigazgatót, Pukli Istvánt.

Kunfalvi Nóra ezután Kökény-Szalai Vivien védelmében sorra gyártotta a kormány ellenségeit lejáratni próbáló anyagokat. Mindezek közül talán a legemlékezetesebb Juhász Péter pénzügyeinek bolygatása, ami után az Együtt politikusa feljelentést tett. Csak úgy, mint Spéder Zoltán, akinek összesen 5,7 millió forint sérelemdíjat ítélt a bíróság a Tények című műsor róla készített riportja miatt. 

A hvg.hu-nak bár sikerült elérnie Kunfalvi Nórát telefonon, de amikor megtudta, miért keresik, hirtelen arra hivatkozott, hogy rossz a vonal, majd letette a telefont.

Szerző